Vrijednost Toyotinog brenda skočila je za 12% na 24,5 milijardi dolara (odnosno 18,6 milijardi eura) tijekom protekle godine, što je jedan od najvećih skokova u automobilskom sektoru, piše vidiauto.com.
U posljednjih osam godina, od prve objave izvješća BrandZ, Toyota je šest puta okrunjena kao najvredniji brend među automobilskim markama, a dvije je godine zauzela drugo mjesto.
Globalna prodaja Toyota Motor Corporationa u 2012. porasla je 22,6% na 9,75 milijuna jedinica, što je pozitivno utjecalo na vrednovanje brenda tvrtke u ovogodišnjem izvješću.
BrandZ sugerira da je kretanje vrijednosti brenda u automobilskom sektoru oblikovano sukladno porastu afiniteta kupca prema hibridnim vozilima.
Na listi su se poslije Toyote smjestili: BMW, Mercedes-Benz, Honda, Nissan, Volkswagen, Ford, Audi, Hyundai, Lexus.
Izvješće BrandZ Top 100 – Most Valuable Global Brands sastavila je agencija Millward Brown Optimor.