Top-lista najvrednijih automobilskih brendova

Na top-listi najvrednijih automobilskih brendova za 2013., nastaloj nakon ankete provedene na oko dva milijuna potrošača u više od 30 zemalja, prvo mjesto zauzima Toyota.

24.5.2013.
11:17
VOYO logo

Vrijednost Toyotinog brenda skočila je za 12% na 24,5 milijardi dolara (odnosno 18,6 milijardi eura) tijekom protekle godine, što je jedan od najvećih skokova u automobilskom sektoru, piše vidiauto.com.

U posljednjih osam godina, od prve objave izvješća BrandZ, Toyota je šest puta okrunjena kao najvredniji brend među automobilskim markama, a dvije je godine zauzela drugo mjesto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Globalna prodaja Toyota Motor Corporationa u 2012. porasla je 22,6% na 9,75 milijuna jedinica, što je pozitivno utjecalo na vrednovanje brenda tvrtke u ovogodišnjem izvješću.

BrandZ sugerira da je kretanje vrijednosti brenda u automobilskom sektoru oblikovano sukladno porastu afiniteta kupca prema hibridnim vozilima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na listi su se poslije Toyote smjestili: BMW, Mercedes-Benz, Honda, Nissan, Volkswagen, Ford, Audi, Hyundai, Lexus.

Izvješće BrandZ Top 100 – Most Valuable Global Brands sastavila je agencija Millward Brown Optimor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo