Unatoč činjenici da je Acerov predsjednik za područje sjeverne Amerike Emmanuel Fromont nedavno izjavio za New York Times da je potražnja za Windowsima 8 bila slaba, Wong brani Microsoftov operativni sustav i tvrdi da bi ljudi trebali više vremena provesti uz njega kako bi naučili kako on radi prije nego ga počnu smatrati promašajem.
Evo što je g. Wong rekao:
"U prošlosti bi tržišni promatrači optužili Windows da mu nedostaje inovacija. Ali Windows 8 s novim značajkama su i dalje dočekali s pesimizmom. Neki promatrači vjeruju da će novo sučelje i kontrola putem zaslona osjetljivog na dodir dramatično odgoditi usvajanje od strane korisnika. Ipak, kompanije moraju riskirati kada uvode inovacije, i stoga je još prerano reći hoće li Windows 8 biti uspjeh ili ne."
Wong također nudi puno isprika za sva izvješća u kojima se kritizirao loš početak prodaje Windowsa 8 kao i njegovo lansiranje na tržište krajem godine te kaže da će potrajati još nekoliko mjeseci dok prodavači ne prikupe sve podatke o prodaji kada će znati jesu li potrošači zaista zainteresirani.