Restauracija legendarnog Ferrarija Stevea McQueena

Legendarni primjerak Ferrarija 275 GTB4 iz 1968.

13.6.2012.
11:04
VOYO logo

Ferrari Classiche je poseban odjel u talijanskoj tvrtki koji se bavi obnovom i održavanjem automobila, pruža tehničku pomoć i izdaje potvrde o autentičnosti vlasnicima klasičnih Ferrarija. Trenutačno su u odjelu Ferrari Classiche zauzeti restauracijom kultnog automobila koji je McQueen kupio 1968. godine u vrijeme dok je snimao film Bullitt.

Nakon smrti slavnog glumca njegov Ferrari 275 GTB4 je prodan, a novi vlasnik je 80-ih godina prošlog stoljeća odlučio odrezati mu krov i pretvori ga u kabriolet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Danas, kad klasični Ferrariji postižu višemilijunske iznose, autentičnost je najviše na cijeni. Stoga je sadašnji vlasnik poželio službeno od Ferrarija zatražiti certifikat o autentičnosti, međutim nije ga mogao dobiti jer je politika Ferrarija da certificira samo one automobile koji su zadržali originalni izgled. Drugim riječima, bez certifikata bivši automobil Stevea McQueena nije čak ni replika nego samo još jedna – krivotvorina.

Zbog toga je 275 GTB4 vraćen u službeni autentifikacijski centar u Maranellu kako bi bio restauriran prema točno onim specifikacijama prema kojim je i napustio ovu tvornicu davne 1968. godine. Glavni zadatak inženjera u Ferrarijevom centru bit će vraćanje krova i originalnog oblika karoserije, ali i ostalih originalnih dijelova, poput primjerice nekih dijelova u interijeru ili originalne boje karoserije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dosad je Ferrari Classiche primio više od 3.300 zahtjeva za certifikatima. Vrijednost koju autentični Ferrariji mogu postići zaista ruši sve rekorde. Bloomberg je nedavno izvijestio da je u posljednjih nekoliko mjeseci vlasništvo promijenilo osam kolekcionarskih Ferrarija, a ukupno su kupci za njih izdvojili 135 milijuna dolara.

Jedan od njih bio je i Ferrari 250 GTO iz 1962. godine, koji u ovom trenutku drži titulu najskupljeg automobila na svijetu – prodan je za nevjerojatnih 35 milijuna dolara!

Ironija je da bi Papillon vjerojatno mislio da je to gubitak vremena i novca i u potpunosti promašena stvar. Naime, McQueen je čvrsto vjerovao da su automobili stvoreni za vožnju, a ne za prikupljanje. Kao što je poznato, često bi išao kasno noću na ulične utrke na cestu Mulholland Drive u svom Jaguaru XK-SS, jednom od samo 16 ikad proizvedenih, koji je bez sumnje ujedno i primjerak s najvećom prijeđenom kilometražom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo