Koliko košta sat servisera? Razlike su velike!

Kad kupujete novi automobil, proizvođači izdaju preporučene cjenike, a zahvaljujući dobroj volji prodavača, odnosno vašoj sposobnosti u pregovaranju, ponekad se može i tu uštedjeti.

1.10.2013.
16:28
VOYO logo

Situacija je znatno zamršenija kada je riječ o daljnjem održavanju tog vozila, odnosno o njegovom servisiranju ili popravku, piše Večernji list.

Uglavnom, domaći zastupnici izdaju preporučene cjenike kojih se mnogi drže, a ima i onih koji smatraju da isti posao mogu obaviti i za manju satnicu, za manje novaca. Osim toga, neki servisi imaju jedinstvenu satnicu koja je ista za sve vrste automobila, odnosno sve razine zahtjevnosti posla. Drugi pak imaju kategorizaciju poslova, ovisno o "težini posla" ili segmentu automobila kojem to vozilo pripada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Audi primjerice ima čak pet razina cijene radnog sata servisa, od 361 do 561 kuna, a u Volkswagenovim je samo jedna razina manje, pa cijene završavaju s 436 kuna, a odnose se na njihov najluksuzniji model - Phaeton.

Zagreb ipak najskuplji

Zagreb i okolica su najskuplja područja za servisiranje. Za servisiranje Peugeota u Zagrebu cijena sata iznosi 250 kn, dok je u Slavonskom Brodu ta cijena 175 kuna. Zagreb je dakle 42% skuplji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, ako u Zagrebu vozite neki od Chevroletovih modela, radni sat kod nekih servisera možete platiti od 150 kuna (u Velikoj Gorici) do 345 kuna. To je velika razlika u cijeni, pa pažljivo birajte servisera.

No, ako u Splitu posjetite servisera Chevroleta, cijena radnog sata iznosi 325 kuna.

Cijena radnog sata Mercedesova servisa je 312,50 kuna, BMW-ova 375 kuna, a u Audiju se one kreću do 561 kunu, koliko treba platiti za radni sat servisera na Audijevom sportskom modelu R8.

U Suzukijevom servisu sat rada stoji 200 kuna, pa taj proizvođač ima najeftiniji radni sat među japanskim brendovima. Toyota i Nissan traže po 250 kuna, Mazda 275, a Honda 300 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jeftinije za starija vozila

Poznato je da mnogi vozači idu u ovlaštene servise samo dok im traje garancija na automobil, a nakon toga traže jeftiniju opciju održavanja automobila. Zbog toga su neki brendovi ponudili jeftinije dijelove, ali i radni sat za starija vozila.

Primjerice, Volkswagenov servis na Žrnovici ima cijenu radnog sata za vozila starija od četiri godine 162,50 kuna, što je 45 posto jeftinije od satnice za mlađa vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svakom slučaju savjet je da nazovete nekoliko servisera i zatražite konkretnu ponudu za vaše vozilo, pa tek nakon toga odlučite kamo ćete ići na servis.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo