Od 1974. godine, kad se prvi Golf pojavio na cesti, proizvedeno ih je više od 29 milijuna, računajući sve modele. Usporedbe radi: u 50 godina prodano je 21,5 milijuna legendarne VW-ove Bube.
Iako je Golf apsolutno najomiljeniji automobil svih vremena na našim prostorima, najprodavaniji model svih vremena u svijetu ipak je Toyotina Corolla. U više od 40 godina postojanja prodano ih je gotovo 40 milijuna.
S Golfom "jedinicom" (na tlu bivše Jugoslavije bio je poznatiji kao "kec") 1974. godine započela je uspješna priča. Do 1983. Volkswagen je prodao 6,78 milijuna primjeraka. Model je bio nasljednik legendarne VW Bube, ali s motorom koji hladi – voda, piše Deutsche Welle.
"Dvojka" (na fotografiji u sportskoj varijanti GTI) je od 1991. proizvedena u oko 6,3 milijuna primjeraka. Unatoč tome što je izgledom podsjećala na "keca", smanjen je zračni otpor vozila, a time i potrošnja goriva. Uvedeni su novi četverocilindrični motori i štedljivi turbodizeli (TD), te servo, centralno zaključavanje i pogon na sva četiri kotača. "Dvojka" je i u bivšoj Jugoslaviji postala kultna.
Za razliku od dizajna prethodnika, zaobljenom karoserijom je Golf "trojka" obilježila prijelaz od jednostavne do nešto luksuznije opreme vozila u kompaktnoj klasi. Do 1997., kad je na tržište izbačen nasljednik, prodano je oko 4,8 milijuna vozila tog modela. "Trojka" je također morala pretrpjeti i kritike, i to na račun loše kvalitete (npr. korozije na pojedinim mjestima).
U listopadu 1997. na tržištu se pojavio Golf IV. I taj model je bio izložen kritikama zbog manjkavosti vezanih za konstrukciju, a koje su vlasnicima vozila mogle nanijeti velike troškove: "zaleđeni" motori, iznenadno spuštanje bočnih stakala, greške u centralnom zaključavanju – sve to su pratili i općeniti problemi s elektrikom. Unatoč tome, do 2003. je prodano 4,1 milijun Golfova ovog tipa.
Od ožujka 1979. VW je proizvodio i prvi Golf Cabrio na tehničkoj bazi "keca". Taj kabriolet je od 1979. pa sve do početka 2002., kad se prestao proizvoditi, bio jedan od najomiljenijih vozila s otvorenim krovom na njemačkom tržištu. U lipnju 2011. je Volkswagen na tržište izbacio novi Golf Cabriolet.
Golf V se na tržištu pojavio 2003. i bio je u istoj mjeri uspješan kao i prethodnik. Sve do njegove "smjene" 2008. prodano je gotovo 4,3 milijuna "petice". Volkswagen kod tog modela nije eksperimentirao, ali je izbacio cijelu jednu paletu modela V. Primjerice mini-kombi varijanta Golfa Plus. Posebne osobine prvog modela čini više prostora i viši krov, posebice omiljen kod obitelji i starijih osoba.
Golf VI dosta nalikuje "petici". Samo što su prednji i stražnji dio malo izmijenjeni. Među varijantama toga modela je, kao i kod prethodnika, mini-kombi i kombi, a od proljeća 2011. i nova verzija kabrioleta. Do ovoga ljeta (lipanj 2012.) prodano je oko 3,2 milijuna "šestica".
Najnoviji Golf, koji je tek predstavljen, nije puno izmijenjen. Zapravo, i nije riječ o novom, nego tek o osvježenom modelu. Univerzalnom modularnom (MQB) platformom VW ulazi na novi teren: Golf VII i novi Audi A3 od sada dijele istu tehnologiju. Premijerno je "sedmica" predstavlja Berlinu, u Muzeju suvremene umjetnosti.
Ipak, ono što ga čini iznimnim je njegova ekološka karakteristika. Naime, smanjivanje težine uz poboljšanje koeficijenta otpora zraka za desetak posto (0.27 Cd) dovelo je do smanjenja potrošnje goriva za prosječno 13,9 posto, a kod pojedinih izvedbi čak i za 23 posto. Tako primjerice najekonomičniji model (Golf BlueMotion) pokreće dizelski agregat koji u mješovitom modu vožnje troši samo 3,2 litre na 100 km te emitira 85 grama CO2/km.