Kako bi proslavili svoju 1000. obljetnicu, londonski Borough Market pretvorio je dio svog zatvorenog trgovačkog dijela u izlog 1.000 različitih sorti jabuka. Izložba je ujedno označila tržišni "Apple Day" (Dan jabuka) uz pripadajući festival u čast završetka žetve.
Izlog, pod inovativnim nazivom "Real Apple Store," je izgrađen u stilu Appleovih trgovina, uključujući i poznate bijele logotipove na staklima izloga:
"Ljubavna veza ove zemlje s jabukom nije tajna - mi jabuke jedemo stoljećima", rekao je David Matchett, voditelj razvoja tržišta za Borough Market. "Međutim, postoje neke vrste koje su u opasnosti, a mi riskiramo da izgubimo biološku raznolikost ovog ukusnog voća".
Unutar izložbenog prostora su bili dugi, pravokutni stolovi s nizovima proizvoda - u ovom slučaju, jabuka. Tu je čak i poseban izlog za jednu od najstarijih svjetskih poznatih sorti jabuka, Court Pendu Plat. Svaka sorta jabuka koja je izložena ima pokraj mali plakat o svojoj povijesti i okusu.
Orginalni Apple Store je zaštićen zaštitnim znakom, no prilikom postavljanja ove izložbe nitko se nije konzultirao s Appleom. Uostalom, nitko nije prodavao te izložene jabuke niti je tvrdio da to ima veze s kompanijom Apple. Trgovina je surađivala s agencijom za komunikacije Tin Man i event kompanijom Teamtime Production kako bi kreirali ovu instalaciju.
"Željeli smo proslaviti tradicionalni Dan jabuka na inovativan i moderan način", rekli su iz Tin Man agencije. "Ovo je neprofitna izložba, na koju se besplatno ulazi i koja je otvorena samo na jedan dan".
Apple nije komentirao ovu umjetničku instalaciju.