Svi novi motocikli s motorom obujma većeg od 125 ccm morat će imati ugrađen ABS sustav za kočenje. Europski parlament je nakon dugotrajnih konzultacija s proizvođačima, motociklističkim organizacijama i klubovima donio takvu odluku, a s ciljem smanjenja broja stradalih motociklista u prometnim nesrećama.
Očekuje se da će ova odluka stupiti na snagu 2017. godine. ABS bi trebao unaprijediti sigurnosne karakteristike snažnijih motocikala, a pokaže li se efikasnim, odnosno ako se na taj način uspije smanjiti broj prometnih nesreća u kojima sudjeluju motociklisti, ABS bi lako mogao postati obvezan i za motocikle manje snage.
Premda u Europskoj uniji vozila u L kategoriji (motocikli, skuteri...) čine samo 2 posto udjela u dnevnom prometu, njihovi vozači sudjeluju s čak 16 posto u prometnim nesrećama sa smrtnim ishodom.
Prema Europskom vijeću za sigurnost prometa (ETSC), opasnost fatalne nesreće za putovanja na istoj udaljenosti je za 18 puta veća za motocikliste nego za vozače automobila.
Prema mnogim znanstvenim studijama koje su dosada provedene, ABS je sustav koji značajno doprinosi sigurnosti motociklista.