Mislite da Hrvati nemaju novca? Razmislite opet...

Kriza je u Hrvatskoj prepolovila prodaju novih automobila. Godine 2009. prodano ih je 49 posto manje nego 2008., a 2010. donijela je daljnji pad prodaje.

2.1.2012.
13:04
VOYO logo

arti-201111170318006Agencija Promocija Plus objavila je preliminarne podatke o broju registriranih novih osobnih automobila i lakih gospodarskih vozila na hrvatskom tržištu u 2011. godini. U 2011. godini je prodano 45.129 novih osobnih automobila i lakih gospodarskih vozila, što je 3.735 komada automobila ili 9,02 posto više nego 2010. godine. Te je godine prodano 41.394 osobnih i lakih gospodarskih vozila.

Rast prodaje u 2011. godini tako iznosi 9,02 posto, a najprodavaniji proizvođač uvjerljivo je bio Volkswagen, koji je prodao 5.789 vozila i tako zauzeo 12,83 posto tržišta u Hrvatskoj. Slijedi ga Renault, koji je prodao 4.394 vozila s udjelom tržišta od 9,74 posto, a treći je Opel, koji je prodao 4.339 vozila i zauzeo 9,61 posto hrvatskog tržišta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201111230232006Ovom prilikom treba spomenuti kako je Opel u 2010. godini bio najprodavanija marka vozila u Hrvatskoj, te je u 2011. godini pao za čak dva mjesta i bilježi pad prodaje od 638 vozila.

Peugeot je zauzeo četvrto mjesto u 2011. godini, Citroen peto, Škoda šesto, Chevrolet sedmo, Hyundai osmo, Ford deveto i KIA deseto mjesto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo je da je u 2011. prodan jedan Rolls Royce i dva Ferrarija, dok u 2010. godini nije prodan nijedan primjerak tih luksuznih automobila. Zadovoljni mogu biti i zastupnici Porschea, kojih je prodano 37, čak sedam više nego godinu ranije, kao i prodavači Lexusa, kojih je prodano četiri više nego 2010. godine.

Vezani članci:

arti-201111170318006 arti-201110120303006 arti-201111230232006 arti-201111290388006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo