U sklopu svoje 'Scroogled' kampanje Microsoft je optužio Google zbog načina na koji upravlja korisničkim podacima prilikom kupovine aplikacija u Google Play Storeu.
"Kada kupite Android aplikaciju u Googleovoj trgovini aplikacija, oni će dati autoru aplikacije vaše puno ime, e-mail adresu i kvart u kojem živite", navodi se na Microsoftovoj stranici Scrooggled.com.
"Ovo se događa bez jasnog upozorenja svaki put kada kupite aplikaciju. Ako ne možete vjerovati Google App Storeu, kako im možete vjerovati u vezi bilo čega?"
U nadi da će uvjeriti korisnike da se prebace na tražilicu Bing i na Windows Phone, tehnološki gigant iz Redmonda objavio je dva videa, tiskane oglase i više web stranica koje prokazuju Google kako kompaniju koja ne vodi računa o zaštiti privatnosti korisnika.
"Windows Phone Store ne dijeli nikakve vaše osobne podatke s proizvođačem aplikacije", ističe Microsoft u svom videu.
"Scroogled" se prvi put pojavio prošle godine i to zbog Googleove politike privatnosti kod pretraživanja interneta, a zatim u veljači 2013. kada je slijedio napad na Gmail zbog njuškanja po privatnim porukama korisnika kako bi im se u pretraživačima mogli prikazati ciljani oglasi.
Neki stručnjaci "Scroogled" kao negativno intoniranu kampanju smatraju novim oblikom oglašavanja koji spaja tradicionalne elemente s osobinama kampanja kakve se obično mogu vidjeti u političkim kampanjama.