Najlogicnije je bilo zakljuciti kako se radi o snimanju Mercedesova promocijskog spota, a ono sto ostaje nepoznato je tko je upravljao vozilom. Je li za volanom bio vozac? Ako nije, na kojem principu automobil percipira okolinu? Detaljnijim promatranjem lako se uocilo kako auto nema klasicni prednji LIDAR sustav koji se najcesce koristi na vecini samovozecih automobila kao i to da nedostaju kamere i radari. No ono sto se prvo primjetiti je kako nedostaju i retrovizori.
Unatoc tome sto prema sadasnjim propisima takav automobil ne smije na ceste, zanimljivo je vidjeti u kojem smjeru Mercedes ide kada razmislja o buducim promjenama u automobilskoj industriji.
Jednom kada ce racunala biti nesumnjivo bolji vozaci od ljudi i kada standardna oprema prestanu biti papucice i retrovizori, proizvodaci ce imati odrijesene ruke u kreiranju novih automobila.
Glavne odlike koncepta F 015, poznatog kao „luksuz u pokretu“ su sjedala s mogucnoscu okretanja 360 stupnjeva za slucaj da pozelite razgovarati s onima koji sjede straga. Kontrolira se gestikuliranjem ruku, pracenjem pogleda i pomocu ekrana osjetljivog na dodir.
„Automobili ce s vremenom prerasti samu svrhu svojeg postojanja, a to je prijevoz i postati pokretni zivotni prostor“ izjavio je Dr. Dieter Zetsche, predsjednik uprave Daimlera u sijecnju ove godine kada je predstavio koncept F 015.
Dodao je jos i kako se ovakav automobil nece naci u upotrebi jos najmanje dvadeset godina, ali ce u meduvremenu Mercedes raditi na ovom konceptu. Stoga 2020. godine planiraju lansirati mnogo "autonomniji" automobil nego sto je ovaj danas koji se pojavio u San Franciscu.