Korisnici iPhone i Android uređaja od danas aplikaciju, koja je i dalje potpuno besplatna za sve građane, mogu besplatno preuzeti s pripadajućih mobilnih trgovina (App Store, Google Play).
Pred godinu dana HAK je pokrenuo svoju prvu aplikaciju za pametne telefone, koju je u međuvremenu preuzelo 105.000 korisnika i jedna je od najuspješnijih domaćih informativnih aplikacija. Nova, danas predstavljena mobilna aplikacija HAK-a za pametne telefone nudi vozačima sedam novih ključnih funkcionalnosti – mParking za brzo i jednostavno plaćanje parkiranja SMS-om, popis najbližih benzinskih postaja s detaljnim informacijama i aktualnim cijenama goriva, sveobuhvatan popis oko 25.000 interesnih točaka u Hrvatskoj (bolnice, bankomati i poslovnice banaka, prodavaonice, autokampovi, parkirališta i javne garaže, stanice za tehnički pregled, zračne luke i dr.) te pregled prosječnih cijena goriva u europskim zemljama.
Tijekom prošle godine HAK je obradio više od 500.000 poziva, od čega je njih 300.000 vezano uz pomoć na cesti, a 200.000 za informacije o stanju u prometu. Na 64 posto poziva odgovoreno je unutar prvih 10 sekundi. U sustavu pomoći na cesti HAK ima 65 pokretnih radionica i 171 vozilo za uklanjanje i prijevoz vozila u kvaru. U zadnjih godinu dana HAK je investirao u nabavku 20-ak novih vozila. Također, jedan od modula je i „Gdje mi je auto“ za olakšan pronalazak vlastitog vozila parkiranog u nepoznatoj sredini. Goran Baotić pojasnio je kako će aplikacija korisnika kao pješaka navigacijom voditi do vozila. Aplikacija donosi i detaljan pregled cestarina na kompletnoj mreži autocesta u Hrvatskoj, razvrstano po skupinama vozila, a cijene su ažurirane u skladu s lipanjskim korekcijama. Korisnicima je omogućeno i izravno kontaktiranje HAK-ovih službi telefonom ili e-mailom te brzo pozivanje važnih telefonskih brojeva (hitna služba DUZS, policija, vatrogasci, hitna pomoć, traganje i spašavanje na moru i dr.).
Na predstavljanju je najavljeno je da će tijekom idućeg tjedna biti objavljena i verzija aplikacije za pametne telefone namijenjena stranim turistima, na engleskom, njemačkom, talijanskom i hrvatskom jeziku. Ova zasebna aplikacija turistima će omogućiti brz uvid u servisne informacije HAK-a (izvješće o stanju na cestama, slike uživo s HAK-ovih kamera i dr.).
HAK je predstavio i novo sveobuhvatno programsko rješenje za upravljanje Kontaktnim centrom HAK-a. Sustav omogućuje kvalitetniju organizaciju posla, kako u samom centru tako i vučnih te vozila pomoći na cesti. Sva vozila HAK-a bit će u stalnom kontaktu s info centrom, uz dostupnost svih informacija o lokaciji i informacijama o kvaru na vozilu pozivatelja. Novi sustav omogućit će i izdavanje računa na licu mjesta uz potpun i transparentan popis svih izvršenih usluga.
"Ove smo godine sve svoje aktivnosti pomoći na cesti objedinili odličnim multifunkcionalnim informacijskim sustavom koji će dodatno skratiti vrijeme reakcije naših stručnjaka, ali i povećati mogućnost uklanjanja uzroka zastoja vozila na licu mjesta, što je i najveća snaga naše usluge", rekao je voditelj Kontaktnog centra HAK-a Marijan Rimac.