Taj se potez planirao mjesecima i mogao bi biti objavljen već ovoga tjedna. Pretplata će se primjenjivati na oko 50 You Tube kanala, a gledatelji će se moći pretplatiti na svaki kanal za samo 1,99 dolara mjesečno.
Pretplata će omogućiti operaterima kanala proizvodnju različitog sadržaja, kao što su TV emisije i filmovi, rekla je za Financial Times osoba upoznata s Googleovim planovima.
Oglašavanje na You Tube-u i suparničkim video stranicama raste vrlo brzo, ali to je samo maleni dio koliko imaju budžeti televizijskih kuća. Digitalno video oglašavanje će porasti s 2,93 milijardi dolara na 4,14 milijardu dolara u 2013. godini, procjenjuje tvrtka eMarketer. Ipak, to iznosi samo 2,4 posto u ukupnoj potrošnji za sve vrste oglasa.
You Tube uzima veliki dio tog prihoda. Brian Wieser iz tvrtke Pivotal Research procjenjuje da će prihodi od oglasa na You Tubeu porasti s 1,3 milijarde dolara u 2012. godini na 2 milijarde dolara ove godine, dok Bernstein Reserach smatra da bi ti prihodi mogli premašiti 15 milijardi u sljedećih nekoliko godina, koliko danas iznose prihodi CBS-a i Viacoma.
You Tube je izjavio za Financial Times da "nema ništa za objaviti" u vezi pretplate na kanale, ali je razmatrao opciju stvaranja pretplatničke platforme koja bi mogla donijeti još sadržaja na You Tube u kojem bi korisnici uživali. Osim toga autori bi na taj način generirali prihod od svog sadržaja, izvan modela "Rental Partner" i oglasima podržanih modela oglašavanja koje You Tube trenutačno nudi.
Partnerski kanali Youtubea su Howcast, World Wrestling Entertainment, The Onion i Machinima. Nije još poznato koji će se kanali predbilježiti za novu uslugu pretplate. Kabelski i satelitski programi razmatraju novu pretplatničku uslugu You Tubea kako bi generirali prihod od starih, ali i novih emisija. You Tube je otišao dalje od korisnički generiranog sadržaja te je danas stigao do profesionalno produciranih videa koji su televizijske kvalitete. U posljednih 18 mjeseci je potrošio više od 200 milijuna dolara u razvoj novih start-up kanala.
Novi kanali su pomogli proširiti publiku You Tubea na milijardu korisnika koji gledaju šest milijardi sati videa svaki mjesec. Sto najvećih brandova danas se reklamira na ovoj platformi.
"Vidjeli smo bezbroj brandova kako povećavaju medijsku potrošnju.", rekao je globalni čelnik partnerskih sadržaja za You Tube Robert Kyncl.
Time Warner, Chernin Group, Bertelsmann, Discovery Communications i Comcast su mnogo uložili u tvrtke koje im stvaraju sadržaj na You Tubeu. Tradicionalne medijske tvrtke također promatraju publiku na pojedinim You Tube kanalima kao što su DreamWorks Animation, tvrtka koja stoji iza Shrekovih filmova i Awesomeness TV, tinejdžerski orijentirani kanali koji bi, ako se ispune očekivanja, mogli vrijediti 117 milijuna dolara u prihodima.
Novi pretplatnički You Tube kanali će se natjecati s Netfixom, streaming servisom s više od 30 milijuna pretplanika, potom servisom Hulu koji je u vlasništu Walt Disneyja, te News Corpom i Comcastom koji su prošlog tjedna nadmašili 4 milijuna pretplatnika.