Google, Erste i Kolektiva otkrivaju kako uspjeti u online trgovini

22.3.2013.
10:50
VOYO logo

Reggiani je prilikom predstavljanja Google Analytics istaknuo važnost podataka za trgovanje na internetu. Prodavači moraju znati koliko ljudi dolazi na njihove stranice, i još važnije, koliko ih odlazi te kako to promijeniti. Čak 80% ljudi ne koristi Google Analytics na ispravan način i time propuštaju priliku da osvoje nove klijente:

"Prvi je dojam iznimno bitan – korisniku treba osam sekundi da odluči želi li ostati na web stranici. Ranije je marketing je bio potican kreativnošću, a u digitalno vrijeme se sve svodi na matematiku."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inovacije u e-poslovanju bile su tema prvog panela na kojoj je predstavljena nova mobilna aplikacija Erste banke. Aplikaciju koja omogućava fotografiranje računa i plaćanje preko mobitel predstavili su Igor Strejček iz Erste banke, Damir Sabol (osnivač Iskona i Photopaya) te Tomislav Car iz Infinuma. Strejček je otkrio da je aplikacija doživjela veliki uspjeh:

"Našu aplikaciju koristi 26 tisuća korisnika koji su u 77 tisuća transakcija ostvarili promet od 65 milijuna kuna."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Anil Shresthay, marketing menadžer u slovenskoj Kolektivi otkrio je da u regiji imaju 1,5 milijun korisnika pretplaćenih na email newslettere i na taj način ostvaruju 50% prodaja. No, ne dobivaju svi iste emailove, već su kupci sortirani po interensima. Sherstha je napomenuo:

“Izuzetno bitan dio e-mail marketinga je testiranje i optimiziranje. Treba eksperimentirati s različitim naslovima maila, slikama, količinom i sadržajem teksta, jer rezultati uvijek mogu biti bolji.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo