Mali, high-tech motor s 3 cilindra dobio je još dvije nagrade – “Najbolji novi motor” i “Najbolji motor ispod 1,0 litre” koje dodjeljuje magazin Engine Technology International na temelju glasova 76 novinara iz 35 zemalja širom svijeta.
To je prvi put da je Ford osvojio nagradu “Međunarodni motor godine” u 13 godina dugoj povijesti nagrada. Štoviše, 1,0 litarski EcoBoost postigao je najviši rezultat u povijesti nagrada.
Motor – dovoljno mali da stane na list papira A4 formata – oblikovan je u Fordovom tehničkom centru u Duntonu u Ujedinjenom Kraljevstvu i Merkenichu u Njemačkoj. Motor se proizvodi u Fordovoj tvornici u Craiovi, u Rumunjskoj i u Kölnu u Njemačkoj.
1,0 litarski EcoBoost koristi turbo kompresor s malom inercijom da bi, kada je otvorena zaklopka za snagu, pri niskim brojem okretaja pružio veliku snagu pri brzinama od 248.000 okretaja. Ostale inovacije na 1,0 litarskom EcoBoost motoru uključuju ispušnu granu integriranu u glavi motora koja snižava temperaturu ispušnih plinova i omogućuje optimalni omjer goriva i zraka na širokom području rada i blok od ljevanog željeza koji zagrijava motor brže od konvencionlanog aluminijskom bloka i snižava potrebnu energiju “zagrijavanja” za 50 posto te smanjuje potrošnju goriva. Osim toga, dva glavna remena razvoda i pogona pumpe za ulje su uronjeni u ulje i omogućuju tiši i efikasniji motor, a uravnoteženje motora prebačeno je sada na zamašnjak i remenicu umjesto na vratilo za uravnoteženje.
1,0 litarski EcoBoost debitirao je u Europi ove godine na Focusu, a nakon Focusa ugrađivat će se u modele C-MAX i B-MAX kasnije ove godine.