Facedeals vam prepoznaje facu na kavi ili gablecu

13.8.2012.
12:34
VOYO logo

Krajnji cilj ove tehnologije je ponuditi fanovima određenog restorana, trgovine ili bara primamljive ponude čim uđu u svoju omiljenu lokaciju i to bez 'ručne' prijave putem Facebookove mobilne aplikacije. Iako bi ovakva tehnologija možda bila logičnija u integraciji s popularnom lokacijskom društvenom mrežom Foursquare, korisnici Facebooka većim brojem fotografija omogućuju lakše prepoznavanje putem najveće društvene mreže na svijetu, piše Netokracija.

Facedeals vas navodno neće automatski prepoznati, osim ako se ne prijavite putem njihove Facebook aplikacije.

Ukoliko se prijavite i uđete u kafić gdje vas kamera prepozna, na svoj ćete smartphone koji ste prijavili s Facedealsom dobili ponudu slične stranicama za grupnu kupovinu poput Kolektive. Ponude ćete dobiti za one lokacije koje ste lajkali na Facebooku.

Facedeals bi svakako mogao biti praktičan vlasnicima restorana i barova koji žele svojim pravim, redovitim fanovima ponuditi nešto više kao i zaraditi nešto više, ali je pitanje vremena kad će Facebook reagirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
stipendisti
NOVO
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
USURET USKRSU /

Tomislav Špiček i trener Edo iz 'Života na vagi' pripremaju najslasniju punjenu puretinu