Ovaj grafikon je preuzet iz ankete 2.016 ispitanika koju je proveo Morgan Stanley u studenom i objavljen je njihovim klijentima ulagačima 13. siječnja ove godine.
Radio caruje! Stari, dobri radio ostaje audio servis koji i dalje koristi većina ljudi.
Navedene brojke također pokazuju da korisnici i dalje uvjerljivo vole besplatne glazbene usluge (internet radio Pandora, pa čak i TV glazbeni kanali su malo popularniji od drugih servisa). A kada ljudi žele čuti određenu pjesmu na zahtjev, pronaći će je na YouTubeu.
Trajna snaga i otpornost radija vjerojatno je najbolje objasniti automobilima (koje svi vole). Oko polovice svih radio slušanja odvija se u automobilu, gdje je radio i dalje dominantan u odnosu na satelitske i internetske servise.
Gledajte to na još jedan način:
Gotovo svatko je "čuo" za AM/FM radio jer je ovaj medij s nama gotovo puno jedno stoljeće. Većina ljudi je čula za YouTube, Pandoru i tvrtku za satelitski radio Sirius. Spotify je, čini se, također prepoznat kao najveći on-demand streaming servis. No, njegovi izravni konkurenti, uključujući Beats, Rdio i Deezer i dalje ostaju prilično nepoznati.
Streaming hasn’t killed the radio star.
Dobra vijest za servise streaming glazbe poput ovih je da postoji još dosta prostora za rast. Njihov izazov je kako uvjeriti ljude da ponovno plaćaju za glazbu.