Amazonovi proizvodi će biti poslani opskrbnim centrima koji se nalaze u blizini kupaca za koje postoji vjerojatnost da će ih kupiti, prije nego ih oni čak i naruče.
Ovaj sustav omogućava Amazonu da isporučuje proizvode u područja u kojima bi se mogli dobro prodavati. Mnogi u ovome vide potencijalno smanjivanje troškova isporuke te snažan poticaj poslovanju ove online trgovine u odnosu na konkurente.
Amazon planira isporučivati proizvode za koje očekuje da će ih kupci kupiti na temelju prethodnih pretraživanja i kupovina, liste želja te koliko dugo se kursor korisnika zadržava na linkovima stvari koje su ponuđene na Amazonovim web-stranicama.
Tvrtka je spremna ići tako daleko da čak ukrca proizvode na kamione i "dostavi ih na fizičku adresu" bez da uopće ima punu adresu kupca. Takav scenarij bi mogao dovesti do neželjenih isporuka, pa čak i povrata robe, ali Amazon je, čini se, spreman preuzeti rizik.
"Isporuka paketa određenom kupcu kao promotivan dar može se iskoristiti za izgradnju dobre volje", navodi se u patentu.
Još se ne zna kad će Amazon početi raditi po novom sustavu, no to će definitivno smanjiti vrijeme isporuke.
Amazon je uveo i isporuke paketa nedjeljom, a nedavno je predstavio i koncept isporuke paketa uz pomoć "dronova".