Cilj je prikupiti apsolutno sve hibridne baterije (100%) Toyotinih i Lexusovih vozila na kraju životnog ciklusa ili u slučaju prometne nesreće i totalne štete, kako preko vlastite prodajno-servisne mreže, tako i preko novih partnera koji su ovlašteni centri za reciklažu i prikupljanje otpadnih vozila diljem Europe.
Hibridne baterije uglavnom “nadžive” sami životni vijek automobila. To znači da se prikupljaju tek nakon što automobil više nije u upotrebi ili u slučaju prometne nesreće kada popravak nije isplativ, odnosno ako je došlo do totalne štete. TME iza sebe ima godine iskustva u internom prikupljanju iskorištenih baterija preko svoje prodajno-servisne mreže Toyote i Lexusa, po principu zamjene stare baterije za novu. Samo time se čak 91% iskorištenih baterija vrati i uspješno reciklira.
Danas su iskorištene hibridne baterije uglavnom predodređene za recikliranje ali Toyota je otišala korak dalje i započela istraživanje o dodatnim mogućnostima tvorničke prerade i prenamjene iskorištenih NiMH baterija. Moguća rješenja predstavljaju korištenje upravo “starih” baterija kao pouzdan izvor energije.
Od 2000. godine, oko 850.000 primjeraka Toyotinih i Lexusovih hibrida prodano je u Europi. Stoga ne čudi što je kamen temeljac Toyotine eko-politike upravo održivo recikliranje visokovoltažnih pogonskih baterija, te njihova moguća prenamjena.