Bilo bi gotovo komično da u 2013. godini Peugeotova uzdanica, prema dosadašnjoj logici označavanja, ponese oznaku 309, oznaku modela iz druge polovice osamdesetih s kojim se baš i nisu proslavili. Tako i nakon 308 opet imamo model 308, no čista i elegantna dizajna , moderniji, intuitivniji, i znatno napredniji.
Izgleda čvrsto i dinamično, poput atlete a stil vozila pokazuje brigu za kvalitetu i za svaki detalj. Ima velik i osvijetljen logo. S prednje strane izražajna Full LED svjetla, izrađena poput nakita, daju mu mačji pogled i "tehnološki" izgled. Sve je to u serijskoj ponudi kod modela s višim razinama opreme, i predstavlja svjetsku premijeru u segmentu. Straga LED svjetla ocrtavaju motiv štapa i tri kandže u duhu marke Peugeot. Svjetla naglašavaju tehnološki i dinamičan izgled automobila.
Iznutra, pročišćen dizajn i inovativno vozačevo mjesto (Peugeot i-cockpit) jamče novi osjećaj u vožnji.
Peugeot i-cockpit nudi novi osjećaj u vožnji. Sve je osmišljeno kako bi to bilo osjetilno i intuitivno iskustvo: kompaktan upravljač za jak i dinamičan osjećaj u vožnji, povišen položaj glave vozača kako bi informacije čitao ne skidajući pogled s ceste, povišena središnja konzola te velik zaslon na dodir od 9,7’’ za intuitivnu vožnju.
Zaslon sadržava brojne ergonomski osmišljene komande, što je dizajnerima omogućilo da izrade jednostavnu instrumentnu ploču u samo nekoliko pritisaka (push). Gumb za kontrolu glasnoće zvuka elegantan je poput gumba na skupocjenoj Hi-Fi liniji te odražava novi pristup dizajniranju vozila u kojem je jednostavnost sinonim za tehnologiju. Odabir plemenitih i dragocjenih materijala te ukrašeni kromirani elementi ili crno lakirani dijelovi također utječu na ukupni dojam i kvalitetu. Prtljažnik je obujma od raskošnih 470 litara.
Platforma je rezultat najsuvremenije tehnologije. Tijekom realizacije projekta predano je čak 116 patenata koji pridonose iznimnim dinamičkim kvalitetama. To utječe i na sigurnost i udobnost, i to zahvaljujući brojnim sustavima pomoći pri vožnji i znatnom smanjenju težine automobila (140 kg lakši u odnosu na prethodni model). Smanjenje težine povoljno je utjecalo na određivanje dimenzija dijelova te, među ostalim, omogućilo smanjenje emisije CO. Na taj način, Peugeot 308 postavlja nove standarde kad je riječ o emisiji CO koja je niža od 85 g/km kod jedne od izvedbi.
Novi Peugeot 308 potpuno utjelovljuje strategiju "uspona u gami" marke Peugeot, koji donosi obogaćivanje game, a pokrenut je prije nekoliko godina. Glavni cilj bio je - najviša kvaliteta. Ovaj ambiciozan cilj vodio je dizajnere i inženjere od početka projekta. Posebno pozorno pristupalo se obradi svakog elementa vozila, unutra i izvana, s naglaskom na eleganciju.
Novi Peugeot 308 proizvodit će se u tvornici u Sochauxu, u Francuskoj a komercijalizacija će započeti ujesen.