Riječ je o zaštiti naziva 'aeroscreen' koje odudara od 'halo' koncepta testiranog u predsezoni. Ovo što Red Bull nudi kao prijedlog nalikuje na vjetrobransko staklo koje u potpunosti štiti glavu vozača od mogućih naleta krhotina i dijelova bolida koji su se odvojili i letom pri velikim brzinama prijete onima iza.
Od sljedeće godine
Daniel Ricciardo i Daniil Kvjat, vozači Red Bullovih bolida u natjecanju, izrazili su zadovoljstvo nakon isprobane zaštite koja je, kao i 'halo' karbonska zaštita, pričvršćena za šasiju ali djeluje kao veća brana mogućim prijetnjama i pruža bolju vidljivost budući da nema središnji držač ispred vozačeve glave. Ipak, postavlja se pitanje kako bi kiša ili ulje utjecalo na vidljivost 'aeroscreena'.
Međunarodna automobilistička federacija (FIA) s namjerom povećanja sigurnosti vozača planira od sljedeće godine uvesti još nedefinirani oblik zaštite kokpita.