IZGLED ILI SIGURNOST: /

Najružnija modifikacija u povijesti sukobila vozače

Image
Foto: AFP, ERIC ALONSO

Predloženu zaštitu za glavu vozača u Svjetskom prvenstvu Formule 1 mnogi su već kritizirali nazivajući je nečim što iznimno nagrđuje izgled bolida.

10.3.2016.
10:41
AFP, ERIC ALONSO
VOYO logo
VOYO logo

Karbonska zaštita trebala bi imati ulogu branika za glavu vozača i pritom biti bez utjecaja na njihovu preglednost staze i izlazak iz bolida u slučaju opasnosti. Ideja potporu ima među nekolicinom vozača, ne i kod Hamiltona unatoč tome što je prijedlog stigao od Mercedesa, njegova aktualnog tima.

Uklonjena objava

"Ne, molim vas! Ovo je najružnija modifikacija u povijesti Formule 1. Cijenim težnju sigurnosti, ali ovo je Formula 1 i trenutačna situacija sasvim je u redu", poručio je putem Instagram-profila trostruki svjetski prvak uz objavu slike Ferrarijeva bolida koji je prošloga tjedna testirao tu mjeru sigurnosti koja bi se na bolidu trebala pojaviti 2017. godine.

U međuvremenu je objava uklonjena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premda sam izgled bolida igra vrlo važnu ulogu u ovome sportu, pritom i izvlači ogroman sponzorski novac, Međunarodna automoblisitička federacija (FIA) na prvo mjesto odlučila je staviti sigurnost vozača.

Image
REVOLUCIJA: /

S novim pravilima stižu i uzbuđenja, ali i veća sigurnost za vozače

Image
REVOLUCIJA: /

S novim pravilima stižu i uzbuđenja, ali i veća sigurnost za vozače

Možda bi neki bili živi

Vozač Jules Bianchi preminuo je u srpnju prošle godine, nakon devet mjeseci provedenih u komi poslije operacije zbog ozljede glave zadobivene na Velikoj nagradi Japana 2014.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pet godina prije prvog smrtnog slučaja u F1 unatrag 21 godinu (Ayrton Senna 1994.), ozbiljnu ozljedu glave zadobio je i Felipe Massa kojega je tijekom vožnje u glavu pogodila opruga odvojena s bolida Rubensa Barrichella.

Stav suprotan onome kojega je javno iznio Hamilton ima četverostruki svjetski F1 prvak Sebastian Vettel koji tvrdi da bi zaštita za glavu trebala u upotrebu i da bi ona spasila živote tragično preminulilh Justina Wilsona i Henryja Surteesa, a jednako razmišlja i Carlos Sainz mlađi, vozač momčadi Toro Rosso:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Možda bi Jules Bianchi i danas bio s nama da je imao veću zaštitu glavu. Žrtvovao bih izgled bolida Formule 1 kada bi on i danas bio s nama. Znam da to nije atraktivno, ali osobno volim imati maksimalnu zaštitu glave, a ova bi mogla spašavati živote."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo