Hrvatska bob reprezentacija nastupit će za nekoliko dana Zimskim Olimpijskim igrama u Pjongčangu. Pilot i osoba s najvećom odgovornošću od sve četvorice članova posade je Dražen Silić koji je otkrio svoju glavnu zadaću:
"Najveći je izazov, posebice ako je u pitanju nepoznata staza, dovesti svoju posadu živu i zdravu u cilj. Svaki pilot ima neki zavoj koji mu je bolna točka, no zna se dogoditi da neki teži zavoj prođem savršeno, a da na njemu piloti najvišeg ranga imaju problema", rekao je Silić za Večernji list pa objasnio što treba činiti u slučaju prevrtanja:
'Talijanima bob radi Ferrari, a mi svog sami u garaži'
"Pomolite se Isusu, Budi, Harryju Potteru... Netko će valjda pomoći. Jedan poznati sportski komentator kazao je da se bob trenira, a prevrtanje se ne može trenirati. Uvučeš se u bob što više možeš. Prvi udarac primim ja kao pilot, no ja imam onu haubu pa ipak budem pokriveniji nego dečki iza mene. Ako se prevrnemo, bolje je ne zavući glavu do kraja, jer bi vam mogla izgorjeti leđa. Bolje je da vas udara malo tu, malo tamo, ne samo u glavu ili samo u leđa", dodaje Silić.
Ostatak posade čine atletičari Antonio Zelić i Mate Mezulić te igrač američkog nogometa Benedikt Nikpalj s kojim će Silić nastupiti u bobu dvosjedu. Splićanin Koludra je u pričuvi. Osim pilota i posljednjeg kočničara, posadu još čine i dva bočna gurača. Naši bobisti imaju daleko slabije uvjete od ostalih reprezentacija:
"Talijanima bob radi Ferrari, Nijemcima BMW, i to na znanstvenim osnovama, a Amerikancima tvrtka Bo-Dyn koja koristi NASCAR tehnologiju. Mi imamo jedan stari Singer star 10 godina, no još je konkurentan. Novi četverosjed stoji više od 100.000 eura, a dvosjed više od 60.000 eura, a jako su skupe i klizaljke. Mi imamo jedne, a naši suparnici imaju četiri seta, za svaku vrstu vremenskih prilika. Osim toga, naši suparnici imaju i bob za razne staze, a mi imamo samo jedan i sami ga radimo u garaži."