Nakon izvrsne karijere na sveučilištu Connecticut, s kojim je nastupila na Final Fouru NCAA, postala je tek četvrta Hrvatica u WNBA, igrajući za ekipu Seattle Storma. Potom je nastupila za Bešiktaš, ali sezonu u Turskoj neće pamtiti po dobrome, već na prvoj utakmici doživjela je tešku ozljedu koljena.
Hrvatica proglašena modnom ikonom u SAD-u: Evo tko je cura koja je zaludila Ameriku



"Trenutačno sam u fazi rehabilitacije i do sada mi je vrijeme proletjelo. S nestrpljenjem očekujem povratak na teren, ali i uživam u cijelom procesu. Što se tiče prognoze o tome kada bih mogla ponovno zaigrati, to zaista ne znam. Ovisi o puno detalja, pogotovo nakon ovakve ozljede kakvu sam ja zadobila. Fizička sprema je izuzetno bitan faktor, ali mentalna sprema je ta koja će odlučiti. U svakom slučaju, oporavak od ove ozljede može trajati od devet do 12 mjeseci", pojašnjava Nika.

Iza 23-godišnje zagrebačke košarkašice je izazovno razdoblje, u manje od godinu dana iskusila je igranje u NCAA, WNBA i europskoj košarci.

Nika je cura iz zagrebačkog kvarta Travno, gdje je napravila prve košarkaške korake, a onda je preko klubova Zagreb, Croatia i Trešnjevka stigla na UConn, koji je s 11 naslova NCAA prvakinja najuspješnije sveučilište u SAD-u. Igranje za takvu ekipu, ali i studentski život u Americi uistinu su nešto posebno.

"Odnos Amerikanaca prema ženskoj košarci mi je zapravo bio najveći šok kada sam došla u SAD. 'March Madness' je jedan ludi period koji sam imala sreće iskusiti četiri puta, a do Final Foura smo dospjeli čak tri puta u moje četiri godine. Taj osjećaj se ne može opisati. Uvijek se naježim samo dok se prisjećam igranja na tako velikoj pozornici gdje ne možeš sakriti nijednu pogrešku, a milijuni ljudi koji gledaju žele da izgubiš i navijaju protiv tebe. To je san svakog igrača i igračice na koledžu i iako nismo uspjeli osvojiti prvenstvo, bilo mi je jedno od najboljih iskustava u životu."

Malo ljudi u Hrvatskoj zna da je Nika Mühl snimila reklamu za Mazdu, jednog od najvećih svjetskih proizvođača automobila.

I ne samo da je snimila reklamu za Mazdu, Nika je već pravi brand u svijetu ženske košarke, a u WNBA je proglašena za modnu ikonu godine. Moda je očito važan dio njezinog života.

"Volim miješati stilove i razdoblja kako bih ih učinila kohezivnima."

"Ne volim biti u zoni udobnosti."

"Moda zauzima mali dio mog dana, košarka zauzima 80% mog dana."









Nakon sjajne karijere na sveučilištu Connecticut, Zagrepčanka Nika Mühl postala je pravi brand u svijetu ženske košarke, a u WNBA je proglašena modnom ikonom godine. Nika je prava košarkaška zvijezda u SAD-u, igra za najbolje klubove, snima reklame, a o popularnosti svjedoči i više od pola milijuna pratitelja na Instagramu.