Službeno su započeli radovi na proširenju Designer Outlet Croatia, čime će se dodatno unaprijediti ponuda i iskustvo kupovine. Proširenje se odlikuje održivom arhitekturom certificiranom prema BREEAM standardima, inspiriranom tradicionalnim istarskim stilom. Paralelno s time, JOY Retail Park Rugvica, zajednički projekt INGKA Centres i ROS Retail Outlet Shoppinga, obuhvatit će 10 velikih trgovina te 28.000 m² zelenih površina. Lokacija već sada privlači više od 3,6 milijuna posjetitelja godišnje, a novi sadržaji poput Shell benzinske postaje i prvog Burger King drive-through restorana u Hrvatskoj dodatno potvrđuju njen dinamičan razvoj.
Zahvaljujući suvremenom konceptu i pogodnostima za kupce, novi maloprodajni park dodatno će osnažiti povezanost s Designer Outlet Croatia i susjednom IKEA Zagreb, stvarajući najveću komercijalnu zonu u Hrvatskoj i jedinstvenu destinaciju za cjelovito shopping iskustvo.

Očekivani završetak oba projekta planiran je za prosinac 2025. godine.
„Ovo proširenje ključni je korak u jačanju pozicije Designer Outlet Croatia kao vodeće premium outlet destinacije u regiji. Širenjem ponude ekskluzivnih brendova ne samo da poboljšavamo iskustvo kupovine, već i dodatno privlačimo posjetitelje iz susjednih zemalja kao što su Bosna i Hercegovina, Slovenija, Srbija i Mađarska.“ izjavio je Nikola Grđan, direktor centra Designer Outlet Croatia.
„Ovaj razvojni projekt potvrđuje našu predanost održivom rastu i stvaranju dodatne vrijednosti za kupce i lokalnu zajednicu, uključujući otvaranje više od 200 novih radnih mjesta.“ dodao je Thomas Reichenauer, suosnivač i generalni direktor ROS Retail Outlet Shoppinga.
Od otvorenja 2018. godine, Designer Outlet Croatia postao je najveća i najposjećenija premium outlet destinacija na sjecištu jugoistočne Europe. S više od 100 poznatih modnih i lifestyle brendova – među kojima su Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Adidas, Calvin Klein, Ted Baker i Patrizia Pepe – te stalnim popustima od 30% do 70% tijekom cijele godine, centar bilježi značajan rast u prometu i broju posjetitelja.
„Sinergija Designer Outlet Croatia i JOY Retail Parka Rugvica stvorit će jedinstvenu destinaciju, gdje će posjetitelji moći pronaći sve – od mode i lifestyle proizvoda do proizvoda za uređenje i opremanje doma te obavljanja svakodnevne kupovine. Ovo proširenje nadilazi maloprodaju – riječ je o stvaranju najveće komercijalne zone na ovim prostorima,“ zaključio je Branko Mihajlov, voditelj razvoja projekata SEE u INGKA Centres.