U tom periodu tvrtka Urban Media omogućila je Azilu Dumovec oglašavanje putem LED ekrana velikih dimenzija, smještenih na izuzetno frekventnim lokacijama u gradu Zagrebu. Zahvaljujući učestalom prikazivanju video materijala snimljenog u skloništu iniciran je cijeli niz kampanja kojima je svrha osvijestiti građane i informirati ih o mogućnostima pomaganja skloništu, štićenicima skloništa, promoviranje udomljavanja napuštenih pasa, reklamiranje programa edukacije za djecu i programa volontiranja u skloništu, prikazivanje vježbi socijalizacije pasa i sl. Istovremeno, korist od ove suradnje primjećujemo svakodnevno, jer nas ljudi zovu i govore da žele baš psa kojeg su vidjeli na ekranu za vrijeme spota, ili da su vidjeli da se bliži nova akcija i sl. Snimke života pasa iz Dumovca koje ljudi mogu vidjeti po cijelom gradu motiviraju ih na posjet skloništu, aktivnu pomoć, volontiranje, i najvažnije, udomljavanje napuštenih kućnih ljubimaca. Nadamo se da će više kompanija u Hrvatskoj u budućnosti prepoznati humanitarni rad i sponzorstva ne samo prema skloništima za životinje, već općenito kao neizostavan dio svojeg poslovanja i građenja poslovnog identiteta.
Sklonište za nezbrinute životinje Grada Zagreba je ove godine uspješno zbrinulo velik broj sretnih kućnih ljubimaca i usrećilo velik broj obitelji.