Udruženje hrvatskih trgovačkih kuća mijenja vizualni identitet i ime

ULTRA - ime za kupovinu u domaćoj trgovini i odgovor na inozemnu konkurenciju

4.6.2013.
14:08
VOYO logo

U tijeku je izrada novog vizualnog identiteta grupacije Ultra gros, udruženja hrvatskih trgovačkih kuća, koje na tržištu djeluje već 12 godina. Kako bi kupci lakše pronašli prodajna mjesta, grupacija će se u komunikaciji pojavljivati kao ULTRA, a članice će u komunikaciji upotrebljavati ULTRA_ime članice.

Znak ULTRA, pod kojim će se voditi bitka za opstanak hrvatske trgovine i hrvatskih proizvođača u Europskoj uniji prvi su ponijeli dalmatinski trgovački lanci Djelo iz Šibenika, Ribola iz Kaštela, Sonik iz Zadra, i Victa iz Splita, te zagorski trgovački lanac Trgocentar iz Zaboka, a u narednim mjesecima uz svoje će ga ime istaknuti i ostalih šesnaest članica Ultre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usporedno sa stavljanjem znaka ULTRA kreće i primjena novog vizualnog identiteta. Prvi koraci već su napravljeni: u Dalmaciji s izdavanjem kataloga i uređenjem vanjskog izgleda prodavaonica, a u Zagorju sa svjetlećim reklamama. Prilagodba će se nastaviti u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj kao i u dijelu unutrašnjosti, a cilj je da cjelokupna grupacija bude prepoznata na taj način.

"Želja nam je kupcima pružiti iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na područjima djelovanja naših članica. Članice ostaju najbolji susjed, s novim imenom, a u prodavaonicama ULTRE će se i dalje moći pronaći svi poznati hrvatski proizvodi, uz poseban naglasak na proizvode lokalnih proizvođača jer želimo ostati hrvatska kuća i biti tako prepoznati u EU! Vjerujemo da će nam kupci i dalje poklanjati svoje povjerenje i da će ime Ultra prepoznavati kao nacionalno ime za kupovinu u domaćoj trgovini", izjavljuje Uprava ULTRE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ULTRA kao odgovor hrvatskih trgovačkih kuća na inozemnu konkurenciju

Stavljanjem znaka ULTRA ispred svog imena, trgovine članice ostaju i dalje najbolji susjed svojim kupcima nudeći iskustvo kupovanja u lokalnim trgovinama. Promjenom vizualnog identiteta i imena, ULTRA dodatni naglasak stavlja na domaću proizvodnju, jer ULTRA trgovine zastupaju poznate hrvatske proizvode, a poseban se naglasak stavlja na proizvode lokalnih proizvođača.

ULTRA je i odgovor na inozemnu konkurenciju.

"Smatramo da trebamo podupirati hrvatsku proizvodnju i pružiti priliku lokalnim proizvođačima da pronađu mjesto na našim policama. To je još jedan od načina na koji našim kupcima pružamo iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na području djelovanja ULTRE. ULTRA je vaš najbolji susjed, ULTRA je u službi domaće proizvodnje!", naglašava Uprava Ultre.

Shodno novim promjenama Ultra se od sada može pronaći u gradovima i regijama:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Zagreb (Prehrana, Union, Vrutak)

- Unutrašnja Hrvatska (Lonia, Mlin i pekare, PPK Bjelovar, Strahinjčica, TP Varaždin, Trgocentar Zabok, Trgonom)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Istra i Kvarner (Duravit, Jadranka trgovina, Jeruzalem, Kvarner Punat, La-vor, Puljanka, Valalta)

- Dalmacija (Djelo, Ribola, Sonic, Victa).

Ukratko u Ultra grupaciji:

Ultra gros je udruženje hrvatskih trgovačkih kuća nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe d.o.o. Zagreb i Unigrossa d.o.o. Pazin 2005. godine.Ultra grupa osnovana je krajem studenog 2001. godine kao reakcija na promjene na tržištu nastale ulaskom stranih trgovačkih lanaca kada je postalo jasno da mali trgovci mogu opstati jedino udruženih snaga. Ultra posluje na preko 950 prodajnih mjesta (maloprodaja, veleprodaja i specijalizirane prodavaonice) sa 4800 zaposlenih. Osnovna djelatnost Ultra je trgovina na veliko i malo robom široke potrošnje - prehrana i na prehrana, pića, duhanske prerađevine, kozmetički proizvodi, građevinski materijal, namještaj, tehnička roba i bijela tehnika, tekstil i obuća te turistička djelatnost. Ultra članice posluju s renomiranim domaćim proizvođačima i distributerima stranih proizvođača, a na nivou grupacije postignuti su dogovori sa preko 260 zajedničkih dobavljača. U svojoj ponudi Ultra ima preko 450 proizvoda pod robnom markom Ultra plus koji čine 5,2% udjela u ukupnom prometu, odnosno 10-30% prometa unutar pojedine kategorije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo