Najuspješnije hrvatske agencije su Imago, Bruketa&Žinić OM i Grey Zagreb, dok su najučinkovitiji hrvatski brendovi Tomato, Cedevita i Životinjsko carstvo. Kod oglašivača najbolje pozicije pripale su Krašu, Vipnetu i Atlantic grupi.
Za prvo istraživanje globalnog Effie indeksa, bili su uvršteni svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja u periodu od 10. lipnja 2010. do 13. lipnja 2011., a indeks je sačinjen od ukupno 1750 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta.
Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača i agencija može se pronaći na internetskim stranicama: www.effieindex.com
Treća dodjela hrvatskih Effie nagrada najjuspješnijim hrvatskim agencijama i oglašivačima, održat će se u petak 21. listopada u zagrebačkom Hypo centru.
Svi detalji o Croatia Effie natjecanju mogu se pronaći na internetskoj stranici www.croatiaeffie.com.