Svi DJ-i koji žele pokazati svoje glazbene vještine mogu se prijaviti na online natječaj koji se održava na Facebooku do 30. svibnja. Svoj Soundcloud mix set svaki DJ koji se natječe treba uploadati na stranicu natječaja www.facebook.com/ultraeurope ili na http://www.heineken.com/hr/music/ultra-europe.aspx te pozvati svoje prijatelje da glasuju upravo za njegov set, ali i da ga dijele putem Facebooka. U sljedeću fazu natječaja koja traje od 31. svibnja do 17. lipnja ulazi 20 DJ-a s najvećim brojem glasova. Najbolja četiri DJ-a po odabiru stručnog žirija dobit će priliku za 90-minutni nastup na regionalnoj pozornici Ultra Europe festivala pred desecima tisuća obožavatelja elektronske glazbe.
Ultra Europe najpoznatiji je festival elektronske glazbe na svijetu. Interes za festival dolazi iz čak 75 država svijeta, a prodaja ulaznica za splitski događaj obara rekorde, a na festivalu se očekuje oko 60.000 ljudi. Na Ultra Europe festivalu nastupit će brojni vrhunski izvođačikao što su Afrojack, AVICII, Chase and Status, Armin Van Buuren i Hardwell dok će na posebno dizajniranoj pozornici na Poljudu nastupiti i legendarni Carl Cox.
Heineken, vodeće premium pivo na svijetu, prepoznalo je važnost Ultra Europe festivala, najpoznatijeg festivala elektronske glazbe. S obzirom na predanost tome da iznenadi svoje potrošače i osigura im uzbuđenje bilo gdje na svijetu, Heineken je kao sponzor i službeno pivo odličan partner ovog projekta. Heineken već tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe u Hrvatskoj, a ta dobra praksa nastavlja se i ove godine. Osim što je dostupan u gotovo svakoj zemlji svijeta, Heineken svojim odraslim potrošačima osigurava sjajna iskustva i brojne prigode za uživanje, ali ih poziva i da uživaju u Heinekenu odgovorno.
Informacije o Europe Ultra festivalu dostupne su i na internetskoj stranici www.ultraeurope.com te na službenom Facebook i Twitter profilu: www.facebook.com/ultraeurope i www.twitter.com/ultraeurope