Trajne salame – nasljeđe vrhunske kvalitete i kontinuirano broj 1 u kategoriji
Već stoljećima neizostavan su dio svakodnevnih obroka i svečanih trenutaka. Neprestano usavršavanje receptura i strogi standardi proizvodnje osigurali su Gavriloviću lidersku poziciju na tržištu, a njegove trajne salame postale su prepoznatljive diljem cijelog svijeta.
„Prema podatcima iz panela trgovine koji ACNielsen d. o. o. (u daljnjem tekstu: NielsenIQ ) provodi u Hrvatskoj na reprezentativnom uzorku maloprodajnih trgovina za kategoriju Pašteta, robna marka „GAVRILOVIĆ” ima najveći vrijednosni udio (29,4 %), i najveći količinski udio (26,9 %) u Hrvatskoj u posljednjih dvanaest mjeseci zaključno s prosincem 2024. g. u kategoriji Trajnih salama.
Navedeni izračuni temelje se na NielsenIQovim podatcima iz panela trgovine prema kojima je „GAVRILOVIĆ” vodeća robna marka u vrijednosnoj i količinskoj prodaji kategorije Trajnih salama u Hrvatskoj u razdoblju od siječnja 2024. do prosinca 2024. (autorsko pravo® 2025., Nielsen Consumer LLC, sva prava pridržana).”
* Ova Potvrda tržišne pozicije valjana je dvanaest mjeseci od datuma izdavanja.

Gavrilović – broj 1 u kategoriji Pašteta u Hrvatskoj
Povijesni presedan u proizvodnji pašteta postavio je Gavrilović. Na dan kada je napunio prvu paštetu daleke 1938. godine, Gavrilović je unio revoluciju u proizvodnju pašteta inovacijom zatvaranja paštete u konzervu.
Ova inovacija postavila je temelje za danas prepoznatljiv asortiman Gavrilovićevih pašteta. Zahvaljujući vrhunskoj recepturi, bogatom okusu i dugotrajnoj kvaliteti, Gavrilovićeve paštete kontinuirano drže vodeću poziciju na tržištu, postajući nezaobilazan dio svake obiteljske trpeze.
Gavrilović nije samo ime – to je simbol tradicije, kvalitete i obiteljske baštine i dobrog življenja već 335 godina. Još od 1690. godine Gavrilović njeguje umijeće proizvodnje mesnih delicija, prenoseći majstorstvo s generacije na generaciju. Ova dugovječnost nije slučajna – ona je rezultat predanosti, inovacija i poštovanja prema nasljeđu koje je postalo neizostavan dio hrvatske baštine.
Bilo da se radi o slavlju, obiteljskom okupljanju ili jednostavnom uživanju u svakodnevnim jelima, Gavrilović paštete prisutne su u domovima širom svijeta, povezujući prošlost s budućnošću, a tradicionalne recepte s modernim vremenima. Upravo zahvaljujući kontinuiranoj posvećenosti vrhunskoj kvaliteti i inovacijama, Gavrilović je broj 1 u kategoriji Pašteta na tržištu Hrvatske.
Hrabrost je to i privilegija biti ispred svih, potvrda da znamo kamo vodi naš put.
„Prema podatcima iz panela trgovine koji ACNielsen d. o. o. (u daljnjem tekstu: NielsenIQ ) provodi u Hrvatskoj na reprezentativnom uzorku maloprodajnih trgovina za kategoriju Pašteta, robna marka „GAVRILOVIĆ” ima najveći vrijednosni udio (34,1 %) i najveći količinski udio (33,2 %) u Hrvatskoj u posljednjih dvanaest mjeseci zaključno s prosincem 2024. g. u kategoriji Pašteta.
Navedeni izračuni temelje se na NielsenIQovim podatcima iz panela trgovine prema kojima je „GAVRILOVIĆ” vodeća robna marka u vrijednosnoj i količinskoj prodaji kategorije Pašteta u Hrvatskoj u razdoblju od siječnja 2024. do prosinca 2024. (autorsko pravo® 2025., Nielsen Consumer LLC, sva prava pridržana).”
* Ova Potvrda tržišne pozicije valjana je dvanaest mjeseci od datuma izdavanja.

Gavrilović – hrvatsko kulturno blago i tržišni lider
Gavrilović nije samo proizvođač vrhunskih mesnih proizvoda – on je čuvar tradicije i kulturne baštine, ali i moderni lider koji predvodi tržište zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti i kontinuiranom razvoju. Stoljećima je uspješno balansirao između poštovanja starih receptura i prilagodbe modernim vremenima. Zahvaljujući toj ravnoteži, Gavrilovićevi proizvodi nisu samo gastronomski užitak, već i dio hrvatske baštine.
Svaki Gavrilovićev proizvod donosi sa sobom dio povijesti – priču o predanosti, inovaciji i nepokolebljivoj kvaliteti. Upravo zato Gavrilović nije samo brend, već legenda koja se s ponosom prenosi generacijama i ostaje vodeći autoritet u industrijskoj grani u kojoj participira.
Gavrilović nije samo ime – on je čuvar tradicije, kvalitete, hrvatske baštine i dobrog življenja već 335 godina.
Ne kaže se bez razloga Odlično je, od Gavrilovića je.