Koliko iksića u kutu bannera morate poklikati da biste došli do članka koji vas interesira?
Koliko klikova na daljinac da se maknete od neočekivanog reklamnog bloka koji krene kad je najzanimljivije? Zašto je većina reklama shit? A opet, zašto je to dobro ako ste kreator reklama? Zašto nas zapravo reklame toliko živciraju i privlače, volimo ih pljuvati i volimo ih dijeliti i pričati o njima kad su zabavne, smiješne i uvrnute ili nas potaknu na razmišljanje? Zašto su ograničenja dobra, a sloboda nužna za kreativnost?
Kako oglasiti svoj proizvod ili uslugu da se istakne od konkurencije? Kako se smišlja oglašivačka kampanja? Kako iskoristiti svoje kreativne talente za najadrenalinskiju kreativnu industriju: oglašavanje! Kako se to zapravo radi? Može li se izvježbati?
Toliko pitanja i toliko posla nas čeka na radionici, već petoj po redu! Zato, ne valja odgađati - prijave počinju sada!
FILAKS.HR
http://filaks.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=204&Itemid=80