Ekskluzivne HOWtoWOW radionice na Danima komunikacija

U sklopu nove programske strukture ovogodišnjeg izdanja nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014.

21.3.2014.
13:37
VOYO logo
VOYO logo

Riječ je o predavačima koji su u protekloj sezoni HURA-inog projekta "HOWtoWOW akademija" ocijenjeni kao najbolji, pa će time i na Danima komunikacija održati interaktivne radionice. S obzirom na to da je broj mjesta na radionicama ograničen sve zainteresirane se poziva na raniju prijavu.

Dietmar Dahmen, kreativni konzultant i vizionar održat će radionicu na temu "Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rješenja?". Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primjere i prodajne savjete od „prodaje Eiffelovog tornja“ do psihologije predsjedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu.

Dahmen je vrhunski internacionalni predavač s 20 godina iskustva u advertisingu. Iskustvo je stekao u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, copywriter, kreativni direktor (DDB) i glavni kreativni direktor (Ogilvy). Danas radi kao kreativni konzultant istražujući najnovije marketinške trendove i digitalna rješenja.

Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku učinkovitost i ekonometriju vodit će interaktivnu radionicu "Vodič za učinkovite marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade", kojom će sudionike povesti kroz temeljne aspekte stvaranja učinkovitih komunikacija, te demonstrirati kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna natjecanja na području marketinške učinkovitosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Puri je jedan je od osnivača tvrtke The Effectiveness Partnership koja je svojim klijentima pomogla u osvajanju čak 50-ak nagrada za efikasnost u industriji diljem svijeta. Bogato iskustvo stekao je radeći kao voditelj odjela učinkovitosti u agenciji Leo Burnett, te radeći s nizom poznatih internacionalnih brendova kao što su P&G (Naturella, Max Factor, Daz, Fairy), BBC, COI (Drink Drive, Social Care), McDonald’s, Tetley, Morgan Stanley, Kellogg’s, Holiday Inn, Fiat itd.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim radionica, Dietmar Dahmen i Gudreep Puri održati će i predavanja na kojima će moći sudjelovati svi posjetitelji Dana komunikacija. Dahmen će se u predavanju baviti temom "Od story tellinga do story listeninga: kako se težište marketinške komunikacije prebacilo s brenda na korisnika", dok će Gudreep Puri predavanjem "Kako povećati komercijalnu vrijednost vaše kreativnosti?" pokušati odgovoriti zašto je svrhovita kreativnost presudna tvrtkama u današnjem vremenu.

O HOWtoWOW akademiji HURA je pokrenula projekt HOWtoWOW akademije kako bi ponudila edukaciju profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. HOWtoWOW akademija do sada je privukla izniman interes struke te je u protekle tri sezone okupila preko 30 svjetski istaknutih predavača i 1.500 sudionika.

Cijene kotizacija za sudionike radionica: Kotizacije za radionice iznose 599kn, a s popustom za HURA-u, HUOJ, IAB i klijente agencija HURA-e 499 kn. Za dodatne informacije: Dialog komunikacije, Ana Tkalec Barić, tel: 01 4557 221, email: ana.tkalec@dialog-komunikacije.hr

HURA: Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

IAB Hrvatska: IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
papa
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
Završila kampanja “Budi hrabar, budi zdrav” /

Žujina inicijativa potaknula tisuće muškaraca na preventivne preglede