Nakon što je u proteklom razdoblju sudjelovao u organiziranju najvećih rent-a-car kuća, poput Oryxa i Fleeta, Krešimir Dobrilović se odlučio pokrenuti i vlastiti biznis u tom sektoru.
Početkom godine na tržištu se pojavila nova rent-a-car kompanija koja je svojim poslovnim potezima i ulaganjima u svega pola godine uspjela postati jedan od vodećih domaćih rent-a-car subjekata. Otvaranjem 6 poslovnica u početnoj fazi, te otvaranjem nove poslovnice ovih dana u samom centru Splita, uspjeli su do danas doseći preko 90% popunjenosti kapaciteta s ukupnom brojkom od preko 750 vozila. Navedeno ulaganje je dovelo i do zapošljavanja u ovom trenutku 38 novih djelatnika.
"Uvjeti na tržištu su se uvelike promijenili, pogotovo u odnosu na 2008. kada je Oryx rent-a-car, tada AMC rent-a-car, krenuo. Pad tržišta vozila u Hrvatskoj, kao jedan od glavnih pokazatelja velike gospodarske krize koja je nastupila tih godina, auto kuće su pokušale nadomjestiti sve dostupnijim vozilima prema rent-a-car kućama", pojašnjava Dobrilović.
U ovom trenutku tvrtka broji sedam poslovnica diljem Republike Hrvatske, lociranih uglavnom na glavnim zračnim lukama, te je zahvaljujući jačanju povezanosti s ključnim međunarodnim turoperatorima postala važan faktor na domaćem i stranom rent-a-car tržištu. Svakako i predvodnik novih trendova u poslovanju kao što su najam GoPro kamere uz vozilo, te moderna, informativna i inovativna internet stranica www.carwiz.rent.
"Posljednjih godina su na tržište stigli i oni koji znaju i hoće poslovati pod svim zakonitostima ove djelatnosti, ali nažalost i oni kojima je to usputna djelatnost u kojoj su vidjeli mogućnost brze i lake zarade. Nadam se da će se tržište dodatno regulirati s uvrštenjem rent-a-car djelatnosti u segmentu turizma i u novim izmjenama zakona o pružanju usluga u turizmu koji je u pripremi u suradnji sa strukovnom koordinacijom pri HUP-u, čiji sam bio i jedan od pokretača. Kao djelatnost gdje je pogotovo strani gost prvi doticaj s Hrvatskom, smatram da je izuzetno bitan taj osjećaj kojeg naša branša daje turistu", navodi Dobrilović.
Prema najavama Krešimira Dobrilovića, čelnog čovjeka CARWIZ-a do kraja godine, te u prvom kvartalu 2018. planira se dodatno širenje poslovanja na još nekoliko hrvatskih gradova. Posljedično, u planu je zapošljavanje u odjelima prodaje i korisničkog centra, s ciljem nastavka rasta trenda brže dostupnosti, zadovoljstva te profesionalne usluge prema krajnjim korisnicima.