'U vrijeme radova predviđena je posebna regulacija kojom će se omogućiti odvijanje prometa u pojedinim fazama rekonstrukcije križanja', stoji u projektu koji treba provesti. Većih promjena na samom rotoru ne bi trebalo biti, a neće se mijenjati niti njegova geometrija. Ostat će na istoj razini kao dosad.
Nesreće će biti rjeđe
Gradnjom podvožnjaka na Jadranskoj aveniji omogućen je deniveliran neometan promet u smjeru istok - zapad te je kružni tok rasterećen tog dijela prometa – stoji u projektu u kojem se objašnjava kako se upravo zbog toga broj prometnih trakova neće povećavati ni na jednom dijelu rotora, osim na sjeveru, točnije na potezu Jadranska avenija – Jadranski most te Avenija Dubrovnik – Jadranski most. Nesreće, koje su na rotoru redovite, ubuduće će se događati rjeđe jer više neće biti moguće ispreplitanje vozila nakon što uđu u kružni tok.
Svi ulazi u rotor bit će semaforizirani, a vožnja kroz kružni tok bit će dodatno vođena vertikalnom signalizacijom', navodi se u projektu.