Sharon Clark i Oleg Kireyev donose jazz i blues u Pulu

Koncert na kojem će nastupiti blues i soul pjevačica Sharon Clark i saksofonist Oleg Kireyev održat će se u Domu hrvatskih branitelja u Puli, 7. ožujka. Dan prije 6.

23.2.2012.
13:04
VOYO logo
VOYO logo

Nastupaju: Sharon Clark (SAD) – vokal Oleg Kireyev (RUS) – saksofon Nenet Mirt (HR) - kontrabas Sasa Zorkic (HR) – gitara Dushan Kranjc (HR) – bubnjevi Leon Brenko (HR) - klavir

Prodaja ulaznica – na svim prodajnim mjestima Eventima i na mjestu događaja neposredno prije početka koncerta Cijena ulaznica – 50 / 70 / 100,00 kn

Vještina izvođenja jazz i blues interpretacija Sharon Clark nije ostavila ravnodušnom ni najzahtjevniju publiku. Zreli glas uz savršenu dikciju je ono što je čini posebnom i nezamjenjivom. Na pjevanje su je od najranije dobi poticali njezin otac i učitelj pjevanja. Svoju je profesionalnu karijeru započela promovirajući Coca colu sa sestrom blizankom. Ostavivši promociju iza sebe, održala je svoj prvi značajni koncert u Kraljevskom dominiju u Richmondu. Od tada je nastupala diljem Amerike. Nakon izdanja prvog albuma „Finnaly“ od strane „Union recordsa” 1997. godine odabrala je izvedbe koje su joj davale mogućnost ekspresije vokalnih vještina u visokim tonovima mnogobrojnih pjesama i balada. Na njezin su rad značajno utjecali Sarah Vaughan, Johnny Hartman, Ella Fitzgerald i Doris Day. Sharon Clark i dalje radi u Washingtonu, uz održavanje mnogobrojnih koncerata diljem svijeta.

Vodeći saksofonist Rusije i savjetnik predsjednika Republike Baškortostan za kulturu Oleg Kireyev zna mnogo o dobroj glazbi oslobođenoj od ograničenja žanrova. Glazbenu karijeru je započeo jazz glazbom s elementima baškirske narodne glazbe na prijelazu 80-tih i 90-tih godina, pohađao je jazz školu radeći nekoliko godina u Poljskoj, a domovinu jazza – Ameriku – osvojio je etno-jazz projektom „Feng Shui“ kazališta. Za taj projekt je također dobio prvu nominaciju Grammy 2008. u Rusiji! Poznata poljska jazz škola opredijelila je njegov glazbeni rukopis, te spojem dviju nacionalnih škola (poljske jazz i etno ruske) rođen je Kireyev glas, koji ga je nevjerojatno proslavio. Glas koji je uzeo najbolje od jazz tradicije, slobodno uživa u modernom glazbenom jeziku i lako održava ravnotežu između starog i novog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Godine 1994. američki saksofonist Bud Shank, impresioniran radom Olega Kireyeva, pozvao ga je na studij u SAD. Kireyev otkriva domovinu jazza, svira u ansamblu sa najuspješnijim maturantima škole Shank, nastupa na festivalima u Portlandu i Seattleu, stvara kreativne odnose s mnogim velikim jazz glazbenicima u Americi - i dokazuje da je klasični jazz živ, zanimljiv i perspektivan. Mediji ocjenjuju njegov rad kao sklad između kanona stare škole saksofona i modernog poštivanja tradicije uz prisutnost vlastitih ideja. 1996. godine Kireyev kvartet dobio je diplomu „Za izvrsne performanse“ na Montreux festivalu, a ubrzo nakon toga objavljen je album snimljen u Poljskoj Song For Sonny - možda najuspješniji Kireyev proizvod današnjice. Ovaj rad otvara za Kireyeva novu zemlju - Veliku Britaniju. Program albuma prikazan 1997. godine na Birmingham jazz festivalu dovodi do toga da ga nazivaju „iznenađenjem“ i „izvanrednim tenorom“. Uspješno je prošao i njegov nastup na festivalu u Londonu, nakon čega slijede učestali posjeti Albionu i drugim zemljama. Kao i mnogi veliki jazz glazbenici, Oleg se ne boji eksperimentirati u klasičnom jazzu s malim sastavom, paralelno razvijajući projekte u području etno jazz glazbe, world music, smooth jazzu što mu dopušta da ostane zamijećen kod vrlo raznolike publike. Njegov najnoviji album „Rhyme and Reason“, snimljen zajedno s američkim pijanistom Keithom Dzhavorsom, dobio je pohvalne komentare od ruskih i zapadnih glazbenih kritičara. „Njegov zvuk – hipnotičan, senzualan“ - napisalo je najveće službeno izdanje jazza, All About Jazz o Kireyevu – „ponekad grlen, kao što je Coleman Hawkins, a u nekom drugom vremenu promukao, zavodljiv, poput velikog Ben Webstera. On svira tečno, što je moguće samo nekolicini“. Kireyev ide na turneje koje nisu inferiorne u odnosu na one poznatih zvijezda jazza. Tako je nakon njegove 20-dnevne turneje po Poljskoj objavljen veliki članak u legendarnom časopisu Jazz Forum. S Olegom surađuju glazbenici iz različitih zemalja što utjelovljuje sadašnje stanje improvizirane glazbe i ta suradnja često ima uistinu međunarodni karakter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
USURET USKRSU /

Tomislav Špiček i trener Edo iz 'Života na vagi' pripremaju najslasniju punjenu puretinu