Uz Seju Sexona u panel diskusiji sudjelovat će Aljoša Čampara, zamjenik gradonačelnika Sarajeva i koordinator aktivnosti koje se ispred Uprave grada Sarajeva 2014. godine događaju u Sarajevu, Adnan Branković, rukovodeći partner i direktor grupe klijenata u MediaCom USA i konsultant na izradi plana promotivne kampanje "Sarajevo 2014" te Amela Šiber, projekt menadžerica promotivne kampanje "Sarajevo 2014".
"Grad različitosti, kulture, bogate povijesti, ali i ljubaznih ljudi, odličnih zabava, vrhunske gastro ponude i jedinstvenog humora, samo su neke od osobina koje Sarajevo oduvijek čine atraktivnom turističkom destinacijom. U povodu 2014. godine, koja će za Sarajevo biti godina velikih obljetnica i značajnih događaja, na regionalnom festivalu komunikacijske industrije Weekend Media Festival, koji se održava od 19. do 22. rujna u Rovinju, bit će upriličena panel diskusija "Sarajevo 2014 - Prilika stoljeća".
U petak, 20. rujna od 12:30 do 14:00 u dvorani Vikendica, u sklopu stare tvornice duhana u Rovinju, raspravljat će se o značajnim događajima i obljetnicama koje se u Sarajevu događaju tokom 2014. godine (100 godina od Sarajevskog atentata i početka Prvog svjetskog rata, 30 godina od XIV Zimskih olimpijskih igara, 20 godina Sarajevo Film Festivala, otvorenje Sarajevske Vijećnice uz koncert Bečke filharmonije, aktivnostima koje se realiziraju u suradnji s Fondacijom "Sarajevo srce Evrope"...).
Neke od tema diskusije bit će i zbog čega Sarajevo 2014. za komunikacijsku industriju može biti "prilika stoljeća" te kako se općenito značajni događaji mogu iskoristiti za promociju destinacija, privlačenje medijske pažnje, sponzora i investitora.
Analizirat će se uloga i doseg branda Sarajeva u destinacijskom marketingu (regionalno i globalno), kao i uloga socijalnih mreža i mobilnih platformi u izgradnji i održavanju destinacije.