Fotografije zabave na najpoznatijoj plaži u Hrvatskoj svakodnevno se objavljuju u svim medijima, a popularnost Zrća raste iz godine u godinu. Novi klubovi otvaraju se čak i na moru, tako da je do njih moguće doći iz svih smjerova, čak i plivajući. Zbog svega navedenoga zapravo niti ne čudi podijeljenost javnosti oko toga je li Zrće 'dobro' ili 'loše'.
I tako dok neki razuzdane tulume s golim djevojkama uz hektolitre alkoholnih pića doživljavaju kao odličan turistički proizvod, drugi bi najradije zatvorili sve klubove na toj plaži. Trećima je pak svejedno.
Upravo je takva slika i turista u Hrvatskoj. Naime, Zrće je poznatije i privlačnije mlađoj populaciji, i to manje turistima iz Hrvatske nego strancima, kojima nije problem izdvojiti poveću svotu novca kako bi mogli tulumariti od jutra do mraka uz najpoznatije svjetske DJ-ejeve.
Drugu stranu predstavljaju turisti koji su željni istražiti Hrvatsku, posjetiti više mjesta tijekom godišnjeg odmora, ali i oni koji već godinama ljetuju na istom mjestu ili samo žele mir, more i sunce.
Tako su rezultati ankete na net.hr-u u kojoj je sudjelovalo 9.142 čitatelja pokazali da Zrće kao Sodomu i Gomoru doživljava njih 41 posto, jednako toliko smatra da je riječ o odličnom turističkom proizvodu, a 18 posto čitatelja Zrće doživljava kao i svako drugo mjesto.
Jedino možemo zaključiti da će i u godinama koje dolaze Zrće vjerojatno biti jedna od najposjećenijih i najzabavnijih plaža na Jadranu, te da će se rasprave na istu temu i dalje voditi. Istina vjerojatno leži negdje u srediti, a situaciju je možda najbolje opisao jedan naš čitatelj u komentaru na jedan raniji tekst o Zrću: ''Istina, Sodoma i Gomora je, ali je vraški dobro.''
Vezani članci:
arti-201008270171006 arti-201107120543006 arti-201107110103006