Otvaranje novog trgovačkog centra, Arena Centra, što će se dogoditi u petak, ponovno je u prvi plan stavilo žestoku borbu za svakog kupca, ali i najobičnijeg posjetitelja koji u brojne šoping-centre po Hrvatskoj dolazi samo u šetnju ili, pak, popiti kavu. I dok "stariji" centri novog trgovačkog diva doživljavaju kao konkurenciju te ovog vikenda (u vrijeme otvaranja Arena Centra) pripremaju brojna iznenađenja za svoje kupce, drugi su prilično ravnodušni.
Stariji šoping-centri ne boje se novog konkurenta
"Nakon otvaranja novog centra, ne očekujemo smanjenje broja posjetitelja, jer su se od našeg otvaranja pojavili i drugi trgovački centri, a Garden Mall je uspješno zadržao svoje posjetitelje. Dolazak konkurencije pozdravljamo, a na nama je da kontinuirano pružamo kvalitetnu uslugu", ističu iz Garden Malla za Večernji list.
Westgate cijeli mjesec slavi svoj prvi rođendan, među ostalim, i velikom nagradnom igrom u kojoj dijele auto, a otvaraju i novouređenu igraonicu Kids World.
"Hrvatska je veliko tržište. Potencijal još nije iscrpljen. Kupac traži centar koji najbolje odgovara njegovim potrebama. Dolaskom novih centara na tržište, uvijek dolazi do određenog preslagivanja, odnosno do određenih promjena u navikama i frekvenciji posjetitelja. Posve je logično da će kupci htjeti posjetiti novootvoreni centar, no vratit će se onom u kojem se osjećaju najugodnije i smatraju da nudi najbolju ponudu" kažu u Westgateu.
"Oružje" kojim će se Avenue Mall ovog vikenda boriti su PC igrice za posjetitelje koji će moći naučiti i osnove profesionalnog veslanja.
Popusti za otvorenje
Trgovine smještene u Arena Centru kupce će dočekati brojim popustima i iznenađenjima. Velika većina tih trgovina koje prostore imaju i u drugim centrima ondje neće zakinuti kupce, nego će nuditi iste popuste.
Najveći su aduti novog centra GAP, Zara Home, ali i švedski div H&M, čiji je dolazak najavljen za proljeće iduće godine, piše Večernji.
Prethodni članci:
arti-201011040010006 arti-201011020108006 arti-201007030109006 arti-201007310293006