Industrija ljepote cvate od davnina. Proizvodi za uljepšavanje bili su dijelom ženskih rituala i naših baka. Jedan od dokaza pronašao je korisnik Milan Vasić, koji je u javnoj Facebook grupi Zakaj volim Zagreb objavio isječak iz zagrebačkih novina iz davne 1935. godine.
U oglasu za koji pozira žena golih grudi promoviraju se "lijepe grudi već za 10 dana". Riječ je o proizvodu "Lait de Juno", za koji piše da će "pouzdano odstraniti tjelesni nedostatak i pružiti pravu životnu radost".
Ništa se nije promijenilo
U oglasu stoji kako lijepe grudi može postići svaka dama već za 10 dana, bez obzira na to jesu li grudi "slabo razvijene, zakržljale, viseće, mlogave ili prejako razvijene". Nadalje, Lait de Juno opisuje se kao proizvod koji će grudima pružiti jedrinu, čvrstoću i zavidan oblik koji će, u konačnici, izazvati sveopće divljenje.
Objava je naišla na salvu reakcija drugih članova spomenute grupe, koji u ovome oglasu vide natruhe reklama koje se i danas viđaju na društvenim mrežama. "Evo i onda su palamudili s reklamnim bedastoćama", "I tada su "čarobne" kremice mlatile lovu. Ništa se nije promijenilo do dana današnjeg po tom pitanju, reklame čak nisu ni maštovitije danas", zaključili su.