U anketi provedenoj na gotovo dvije tisuće ljudi, 53 posto njih je izjavilo da su na društvenim mrežama najiritantniji oni koji stalno objavljuju statuse o vježbanju i dijetama.
Entuzijaste iz teretana u stopu slijede zaljubljenici u hranu, koji ne mogu prestati fotkati i objavljivati svoje obroke. Treći su oni koji pišu tajanstvene statuse kako bi privukli pažnju prijatelja. Online igrači igrica, naporni roditelji i džetseteri, koji stalno rade check-in kako bi svi znali gdje su – svi su u društvu onih koji najviše iritiraju.
Među top deset su i oni koji stalno promoviraju svoje najnovije poslove i oni koji pozivaju na društvene događaje.
Anketa koju je proveo Sweatband.com pokazala je da je više od polovine ispitanika smanjilo posjete društvenim mrežama kako bi izbjegli iritantne statuse.
'Svi imamo prijatelje koji nas obavještavaju o svakoj sagorenoj kaloriji', kaže Maz Darvish s Sweatband.coma. 'Društvene mreže su odličan način da budemo u kontaktu s ljudima, ali su ljudima dale priliku da nas bombardiraju stvarima koje nas uopće ne zanimaju.'
1. Opsjednuti vježbanjem i dijetama – 53 posto Korisnici koji osjećaju potrebu podijeliti svaku kaloriju koju su sagorjeli i konzumirali, te svaki detalj vježbanja.
2. Oni koji dijele svaki obrok – 45 posto Oni koji dijele fotografiju svakog obroka, od jutarnjeg kroasana, juhe ili večere u restoranu.
3. Tajanstveni statusi – 42 posto Oni koji statusima 'mole' prijatelje da im postavljaju dodatna pitanja jer napisano nikome nije jasno. 4. Opsesivni igrači igrica – 37 posto Korisnici koji uporno šalju zahtjeve kako bi im drugi pomogli u napredovanju. Ne, ne želimo igrati igrice!
5. Ponosni roditelji – 36 posto Kad roditelj bombardira fotografijama djeteta na kojima samo on vidi razliku, promjenu poze, izraza lica...
6. Preotvoreni djelitelji – 32 posto Korisnici koji dijele nevjerojatno osobne stvari.
7. Checker-innersi – 26 posto Korisnici koji dijele svako mjesto na kojem se pojave.
8. Pozivatelji na događaje – 25 posto Korisnici koji vas pozivaju na svaki događaj kojeg se mogu sjetiti, čak i kad ne živite u istoj zemlji.
9. Stalni komentatori – 22 posto Oni koji vole komentirati sve što se objavljuje.
10. Samopromotori – 19 posto Obično vlasnici malih biznisa koji svakog prijatelja tretiraju kao potencijalnog kupca.