Znam da je relativno bistra i da može obavljati zadatke - samo što puno priča. Njezina učiteljica ne zna što bi trebala napraviti da joj pomogne riješiti problem i želi da ga ja riješim. Ali kada nisam uz nju nemam ni priliku promatrati ponašanje i zaista ne znam što učiniti. Naša kći čini stvari u vrijeme kako njoj odgovara i nikada je nisam znala usmjeriti drugačije. Nikada nije u žurbi. Vrlo je kreativna i maštovita i ne želim to izbiti iz nje, ali znam i da se mora usredotočiti da ono što se događa u učionici. Treba naučiti da ne smije toliko pričati i da mora zadatke završiti na vijeme. Imate li kakav savjet za mene?
Potražite pomoć školskog pedagoga i psihologa. Slijedeća opcija je liječnik školske medicine koji je nadležan za školu koju pohađa Vaše dijete.
Vjerujem da će oni moći zajedničkim radom stvoriti preporuke za odgojno obrazovni pristup - kako za učitelja, tako i za Vas.
Odgovorio: Doc. prim. dr. sc. Milivoj Jovančević pedijatar