Rezultati su iznenadili i same znanstvenike.
"Bili su potpuno suprotni od onoga što smo očekivali. Mislili smo da će dulji dani u četverodnevnom radnom tjednu štetiti osobito mlađima, učenicima u nižim razredima osnovne škole jer je njihova koncentracija slabija.
Osim toga, očekivali smo da će više toga zaboraviti tijekom duljeg vikenda." ističe dr. Mary Beth Walker. No jezične i čitalačke sposobnosti nisu pokazale nikakvo nazadovanje, a matematičke testove školarci su rješavali i bolje.
U istraživanje su se upustili jer su neke američke škole već prebacile na četverodnevni tjedan zbor rezanja troškova, pa su htjeli vidjeti koliko to šteti djeci, ali i istražiti neke prednosti. "Dulji dani pružaju učiteljima i profesorima više manevarskog prostora da rabe i druge metode, a slobodan dan bi smanjio i izostanke jer djeca, ali i učitelji više ne bi morali tijekom nastave obavljati zubara i slične stvari", objašnjava dr. Walker, dodajući kako su i učitelji bili motiviraniji zbog slobodnog dana.
Spring.org.uk/Magazin.hr