Čija je turistička zajednica odradila bolji posao?

25.11.2011.
14:12
VOYO logo

Najnoviji promotivni film Hrvatske turističke zajednice polako nas priprema za novu turističku sezonu, a nosi ime po završnom stavku Beethovenove 9. simfonije Oda radosti što je, prigodno, himna Europske unije. Ovaj film prvenstveno je namijenjen prikazivanju na inozemnim tržištima, a osim hrvatskih ljepota, glazbenom podlogom upozorava i na to da će Lijepa Naša uskoro postati 28. članica Europske unije.

Spot je dio reklamne kampanje Hrvatske turističke zajednice pod sloganom Hrvatska - nova turistička zvijezda Europske unije. No, zanimljivo je da se Hrvatska turistička zajednica ovoga nije sjetila u potpunosti sama; ideju im je dala naša renomirana čelistica Ana Rucner, i to nakon što je snimka njezine izvedbe Ode radosti s Revijskim i Tamburaškim orkestrom HRT-a i ansamblom Lado postigla veliki međunarodni uspjeh.

Zasluge za režiju ovog filma idu na račun Hrvoja Hribara, a ulogu snimatelja preuzeo je Mirko Pivčević. Osim njih, u stvaranju filma sudjelovali su i Zagrebačka filharmonija, zbor Ivan Goran Kovačić, kao i mnogi drugi glazbenici koji su svirali na autentičnim hrvatskim instrumentima poput gajdi, sopila ili lijerice na kojoj je svirao Stjepan Večković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim četiri i pol minute dugog filma izrađeni su i spotovi u trajanju od 20, 30, 60 i 90 sekundi, a koji su namijenjeni emitiranju na poznatim svjetskim televizijskim kanalima, poput CNN-a, Eurosporta, Euronewsa ili, primjerice, BBC-ja.

Za razliku od uobičajenog pristupa ove promotivne kampanje u kojoj se, po tko zna koji puta, naglasak stavlja na prirodne ljepote i 'neotkrivenih dragulja', naši istočni susjedi svoju su zemlju nedavno odlučili predstaviti - kroz hranu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U nedavno objavljenom promotivnom videu srpske turističke zajednice naglasak je u cijelosti stavljen na gastronomske delicije koje posjetitelji Srbije mogu okusiti ne samo u turističkim gradovima, već diljem zemlje u većini nepoznatim 'zabitima'.

Soulfood Serbia kratki je reklamni video Turističke organizacije Srbije koji kroz srpske autohtone prehrambene proizvode i pića predstavlja dio gastronomske ponude kao 'esencijalnog elementa turističke ponude Srbije'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
'O, NE' /

Čemu zapravo služi ručka u automobilu?