Iako hidžab nije modni dodatak, nego ekspresija religijske pripadnosti s dubokim duhovnim značenjem, modna industrija mu sve češće, ali i dalje sramežljivo, nastoji dodati i dašak ekstetske vrijednosti.
Popularni švedski brand odjeće H&M u svojoj posljednoj kampanji je uvrstio i manekenku s hidžabom.
Iako je promotivni video ispunjen desecima osoba različitih identiteta, modnih izričaja, kao i oblika i veličina, pažnju medija i javnosti je privukla 23-godišnja Mariah Idrissi s maramom na glavi. Ona je Londončanka s pakistanskim i marokanskim korijenima koju su u H&M-u otkrili preko Instagrama, što postaje sve učestalija praksa prilikom dodijeljivanja uloga u video spotovima.
Stoga, kampanja nazvana Close the Loop, koja promovira održivu modu, postala je prva takva koja je u mainstream modu uključila ženu s hidžabom.
"Uvijek sam osjećala da su žene koje nose hidžab ignorirane u modnom svijetu. Naš stil nikoga dosad nije zanimao i zato je jako važno da je gigantski brand poput H&M-a to sada prepoznao", kazala je Idrissi.
Osim toga, švedska modna kuća angažirala je i boksača s protezom, poigrala se rodnim identitetima, prekršila sva modna pravila, uvrstila različite etničke skupine, poručila kako moda nema pravila i da je na vama samo da se zabavljate - dok god reciklirate!