multi kulti u svrhu profita /

Švedska modna kuća vas potiče na različitost i bunt: od manekenke s hidžabom do boksača s protezom

Švedski modni div H&M privukao je pažnju najnovijom kampanjom 'Close the Loop' u kojoj je angažirao manekenku koja nosi hidžab

2.10.2015.
10:18
VOYO logo

Iako hidžab nije modni dodatak, nego ekspresija religijske pripadnosti s dubokim duhovnim značenjem, modna industrija mu sve češće, ali i dalje sramežljivo, nastoji dodati i dašak ekstetske vrijednosti.

Popularni švedski brand odjeće H&M u svojoj posljednoj kampanji je uvrstio i manekenku s hidžabom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je promotivni video ispunjen desecima osoba različitih identiteta, modnih izričaja, kao i oblika i veličina, pažnju medija i javnosti je privukla 23-godišnja Mariah Idrissi s maramom na glavi. Ona je Londončanka s pakistanskim i marokanskim korijenima koju su u H&M-u otkrili preko Instagrama, što postaje sve učestalija praksa prilikom dodijeljivanja uloga u video spotovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga, kampanja nazvana Close the Loop, koja promovira održivu modu, postala je prva takva koja je u mainstream modu uključila ženu s hidžabom.

"Uvijek sam osjećala da su žene koje nose hidžab ignorirane u modnom svijetu. Naš stil nikoga dosad nije zanimao i zato je jako važno da je gigantski brand poput H&M-a to sada prepoznao", kazala je Idrissi.

Image
Foto: YouTube Screenshot: H&M

Osim toga, švedska modna kuća angažirala je i boksača s protezom, poigrala se rodnim identitetima, prekršila sva modna pravila, uvrstila različite etničke skupine, poručila kako moda nema pravila i da je na vama samo da se zabavljate - dok god reciklirate!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: YouTube Screenshot: H&M
Image
Foto: YouTube Screenshot: H&M
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo