Puderi uz koje koža diše, a koji 'drže' i do 16 sati

U posljednjih 15 godina nova vrsta kozmetike preuzima primat.

20.1.2011.
12:12
VOYO logo

arti-201101190506006Mineralna kozmetika ili kozmetika 21. stoljeća, kako je nazivaju dermatolozi, do kraja ovog desetljeća trebala bi istisnuti konvencionalnu kozmetiku, prije svega dekorativnu, s polica parfumerija.

Iako je mineralna kozmetika, s naglaskom na make-up, prošla trnovit put da bi došla do afirmacije koju danas uživa, sve je više brendova, i onih koji su carstva izgradili na konvencionalnoj kozmetici, poput recimo L’Oreala, koji lansiraju, svake godine sve više, proizvode kojima su temelj minerali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A što je to drukčije i u čemu je čarolija mineralnog make-upa objasnila je Jelena Batić, vizionarka koja je mineralnu kozmetiku Jane Iredale, prema dermatolozima vodeću u tom segmentu, dovela u Hrvatsku.

Veća UVA i UVB zaštita

'Proizvodi na bazi minerala specifični su jer ne začepljuju pore, izuzetno su postojani, do čak 16 sati, što s drugim vrstama make-upa nije slučaj, te su pogodni za one s osjetljivom kožom jer ne izazivaju alergije. Posljednjih je godina naglasak stavljen na zaštitu od sve opasnijeg sunca, a većina mineralnih proizvoda ima zaštitu od UVA i UVB zraka te SPF 30, što je u svijetu dekorativne kozmetike rijetkost', kazala je Jelena Batić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bubuljice i akne, koje muče sve više žena u tridesetim godinama, također se mogu eliminirati uz pomoć mineralne kozmetike jer sastojci koji se koriste imaju protuupalno djelovanje, odnosno smiruju nadraženu kožu. Ipak, najvažnije je, bez sumnje, da proizvodi na bazi minerala ne sadrže parabene, ftalate i talk, koji su, unatoč štetnom djelovanju, u konvencionalnoj kozmetici, nažalost, nezamjenjivi.

Sjajno prekrivaju, a lagani

Ipak, ima i onih koji ne prihvaćaju ovu make-up inovaciju, pa tvrde da im je koža od korištenja mineralnih pudera i podloga zategnutija i da naglašava bore. Međutim, ističe Jelena Batić, upravo ove podloge sjajno prikrivaju akne, rozaceju, hiperpigmentaciju i vitiligo.

A mnogi, kaže, zloupotrebljavaju uspjeh koji je postigla mineralna kozmetika jer ne poštuju kemijski sastav, odnosno postotak minerala u proizvodu, te podrijetlo i čistoću sirovina, tako da je nužno koncentrirati se na deklaraciju s tim sastojcima.

Vezani članci:

arti-201101170704006 arti-201101190506006 arti-201101040676006 arti-201012010600006 arti-201012210599006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo