Nezaobilazni trendovi koje 'kroji' Anamarija Asanović

31.5.2011.
12:14
VOYO logo

Mlada dizajnerica Anamarija Asanović snimila je kampanju za proljeće/ljeto 2011. Kolekcija je predstavljena na ovosezonskom Cro A Porteru.

Inspiraciju ovaj put pronalazi u vlastitom djetinjstvu. Kolekciju pod nazivom Not a girl, not yet a women karakteriziraju ženstveni krojevi ravnih linija i suknjice campana kroja. Potpuni izgled upotpunila je kolekcijom cipela koje je dizajnirala za Peko.

'Prisjetila sam se djetinjstva i onog što sam tada nosila. Jako sam voljela jednostavne haljinice u slojevima i pamučne kombinezone s džepovima, a naramenice su se vezivale u fjokice, sve se jako jednostavno kopčalo. Morala sam nositi miljetiće oko vrata za posebne prilike. I njih sam uklopila u kolekciju zajedno s volanima, a ovi moji izgledaju kao cvijeće. Koristila sam materijale blijedih boja jer se sjećam da su me najviše oblačili u bijelo, ipak sam ja s mora. Ideja za ovu kampanju došla je spontano, sjedila sam s prijateljicama na kavi, zagledala se u njih i cijelu kampanju vidjela pred očima. Njihov izgled, ponašanje, njihova nježnost i krhkost podsjetili su me na lutkice iz djetinjstva', izjavila je dizajnerica.

Vezani članci:

arti-201102110588006 arti-201101290204006 arti-201103080733006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
JARAK
NE PROPUSTI!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
SAVRŠENO MEKANE /

Njega ruku je zimi posebno važna: Napravite kremu od prirodnih sastojaka