Dreft Fashion Week Zagreb od ove se sezone seli na novu atraktivnu lokaciju, Hypo Centar, koji je jedno od najmodernijih arhitektonskih zdanja u Hrvatskoj. Osim toga, na Dreft Fashion Weeku Zagreb radi novi mladi kreativni team na čelu sa novom direktoricom Sarah Josipović, koja je do sada bila u ulozi glasnogovornice projekta.
arti-201011090664006Zaštitno lice nove kampanje DFWZ-a je Iva Balaban koja je zadnjih nekoliko godina svoju manekensku karijeru zamijenila ulogom supruge i majke. S njom se mogu poistovjetiti mlade, uspješne, moderne i samosvjesne žene sa izuzetnim stilom koje uspješno kombiniraju obiteljski život s modnom karijerom, odnosno one koje su stalno u pokretu, i unatoč toj žurbi uspijevaju ukrasti malo vremena za sebe te uživati u svojem hobiju – modi.
I ovoga puta DFWZ donosi mnoga poznata imena iz modne industrije, s tim da su svi strani dizajneri koji će na DFWZ-u prikazati svoje kolekcije za proljeće/ljeto 2011 nastupili na jednom od svjetskih Fashion Weekova (Paris, London, New York) što dovoljno govori o njihovoj kvaliteti i respektabilnosti.
Kao najveća zvijezda najavljuje se dizajner Victor de Souza koji odijeva svjetske zvijezde poput Sarah Jessice Parker, Rihanne, Lady GaGe i Jessice Biel, a za zatvaranje svoje revije pripremio je spektakularnu haljinu koja se mora dopremati posebno u dva dodatna kovčega.
DFWZ ponovno donosi Pret-a-design program kojemu je cilj predstavljanje novih i mladih nada na sceni, a u regularnom programu željno se iščekuje revija Ivane Popović koja je svoju kolekciju potpuno uništila.
'Kupila sam skupu svilu i ostale materijale, a onda sam sve zalila kiselinom, tako da je to jedna destruktivna kolekcija. Ne znam kako ću je pokazati kad sam je uništila', našalila se Ivana čiju kolekciju Cirkus, ako propadne njezino predstavljanje na DFWZ-u, možete pogledati na njezinoj službenoj stranici.
Važno je napomenuti i kako će se i ovoga puta, 4. prosinca, u Avenue Mallu održati Fashion buvljak gdje će udruga RTL pomaže djeci sa Antonijom Blaće u 'glavnoj ulozi' u suradnji s dizajnerima prodavati njihove prošlogodišnje kreacije po vrlo popularnim cijenama, a sakupljeni novac donirat će se potrebitoj djeci.
Vezani članci:
arti-201011090664006 arti-201008120635006