Reklamnu kampanju snimio je fotograf Mladen Šarić, a to što model Alma Cerić pozira sa pravim svinjskim srcem u rukama nameće se kao provokacija kojom sestre Boudoir pokušavaju skrenuti pozornost na svoj rad.
Kako piše u priopćenju medijima, 'srce simbolizira ono ljudsko i nosi vrlo jasnu poruku', no postavlja se pitanje je li zaista bilo potrebno u reklami koristiti pravo svinjsko srce, kao i što će na to reći Prijatelji životinja.
'Boudoirova Queen of Hearts poklanja svoje srce doslovno, bez straha i kompromisa. Kada ste zadnji put tako poklonili svoje srce? Queen of Hearts želi vas probuditi, ona vas želi šokirati i osvijestiti! Ona poklanja svoje srce doslovno, usprkos svemu i u prkos svima! Ne okreće glavu i ne traži sporedni put iako za srce izvađeno iz prsnog koša nema spasa, pa ni za nju samu', stoji u službenom dopisu.
Kao šlag za kraj, na jednoj od fotografija čini se kao da je manekenki u Photoshopu odrezana ruka. Je li ovo prva domaća Photoshop katastrofa?
Vezani članci:
arti-201103040816006 arti-201010040456006 arti-201010100017006