"Oduvijek sam bila alergična na parfeme i željela sam stvoriti neki kojeg će svaka žena moći nositi, pa sam stoga kreirala vlastiti parfem koji je lagan, svjež i jedinstven. Mislim da bi ženski parfemi trebali biti izrazito seksi, a ovaj moj to svakako jest", rekla je glumica.
"Nisam bila svjesna koliko je zapravo komplicirano napraviti jedinstven parfem kojeg nitko prije nije napravio, no uživala sam u tom procesu stvaranja kojem sam se u potpunosti predala", rekla je Longoria čiji parfem, napravljen u suradnji s tvrtkom Takasago koja se bavi izradom parfema, ima značajke citre, nerolija, čaja bergamota i aldehide. Srce parfema uključuje miris jasmina, đurđice, ljubičice i frezije, dok središnjim dijelom prevladava mošus, ambra i sandalovina.
Bočicu parfema, u namjeri da sliči na ženstvenu siluetu, dizajnirao Wilhelm Liden iz dizajnerske tvrtke Paul Meyers & Friends, a proizveo ga je poznati proizvođač visokokvalitetnog stakla Luigi Bormioli. Parfem će se u travnju reklamirati u svakom iole relevantnom časopisu, a istog mjeseca započinje njegova prodaja na svim kontinentima.
Bočica ovog parfema od 50 ml koštat će 45 dolara, dok će ona verzija od 100 ml koštati 58 dolara. Analitičari tržišta predviđaju kako bi Evin parfem u prvoj godini prodavanja mogao zaraditi 15 milijuna dolara.
Prethodni članci:
arti-200912190037006 arti-200911220130006 arti-200910260640006