održiva moda /

Modni brend Svoya koristi prirodne materijale, a promovira se autentičnost: 'Svaki komad odjeće je napravljen od srca'

Image

Kupcima se nudi haljine, hlače, košulje, majice i top rukavi

17.10.2021.
13:00
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Lei Horvat koja je prošle godine pokrenula svoj modni brend Svoya. 

Hrvatski modni brend Svoya pokrenula je psihoterapeutkinja i logopedica, ali i dizajnerica Lea Horvat. Moda je oduvijek njezina velika strast, a inspiraciju pronalazi u raznim segmentima modne sfere, od visoke mode do street style kombinacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Statement komadi

''Brend sam pokrenula u listopadu 2020. godine. Cijeli život sam zainteresirana za modu. Jako to volim, uvijek sam sebi nešto prišivala, prekrajala i odlučila sam kako je sad vrijeme da se posvetim i tome'', ispričala nam je dizajnerica Lea Horvat.

Ideja je prvo krenula sa statement komadima, ponajprije su to bili rukavi na jedno rame. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ubrzo nakon toga sam upotpunila kolekciju i došlo je do ideje da to bude pravi brend'', kazala je Horvat. 

Image
Foto: Facebook/Svoya

Tim Svoye čine ona i krojačica. Motivacija za stvaranjem branda proizašla je iz želje za poticanjem djevojaka i žena da oslobode svoju kreativnu stranu i pokažu modnu autentičnost. 

''Sve je dostupno online, a u Zagrebu, na adresi Krvavi most 2 imamo i svoj showroom. Imamo naš web, kao i Facebook i Instagram'', rekla je Horvat. 

Odmah s pokretanjem brenda, osvanuli su online jer Horvat kaže kako kupci danas lako prihvaćaju kupnju online. Kupcima se nudi haljine, hlače, košulje, majice i top rukavi po kojima je brend prepoznatljiv. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Top rukav na samo jednoj strani je naš zaštitni znak, može se nositi na golo tijelo, na majice i košulje. Tu je našim klijenticama jako fora'', priznaje Horvat.

Osmišljavanje imena brenda došlo je dosta spontano. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Htjela sam da bude nešto zvučno, a sigurno i y u imenu nosi taj neki svjetski moment. Cilj je bio da ime održavala poruku mog brenda, a to je 'budi autentična u svom modnom izričaju', te onda riječ svoja dolazi sama od sebe'', rekla je dizajnerica.

Image
iz sesveta /

Obiteljski obrt proizvodi 'fantastične' slatkiše: Sve se temelji na ručnom radu, a potroši se i 100 kila šećera dnevno

Image
iz sesveta /

Obiteljski obrt proizvodi 'fantastične' slatkiše: Sve se temelji na ručnom radu, a potroši se i 100 kila šećera dnevno

Ljudi prepoznaju hrvatski dizajn

Kaže kako treba vremena da ljudi prepoznaju neki brend, ali kako to ne vidi kao poteškoću. Vjeruje kako ljudi sve više prepoznaju hrvatski dizajn.

Svoya podržava tzv. pokret show fashion u kojem se prednost daje izdrživim i evergreen komadima odjeće, a ne fast fashion u kojoj je neprestano kupuju novi komadi napravljeni od nekvalitetnog i potrošnog materijala. Za Leu, važna je održivost, a svaki komad odjeće izrađen je ručno i od prirodnih materijala.

Image
Foto: Facebook/Svoya

''Svi komadi koje imamo nosivi su u različitim stilovima i u više mogućih kombinacija. Cilj ne da se kupuju što više komada, već da se kupi jedan koji se može nositi kao statement na puno toga'', kazala je Horvat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upotrebljavaju se 80 posto prirodni materijali. Koristi se pamuk, svila, taft, visoke i nešto malo poliestera. Horvat je opisala i svoj proces nastanka jedne kolekcije. 

''Od početka radimo sezonski, trenutno radimo jesenske stvari. No ne idemo datumski, da bi morao biti jedan datum u godini morao biti vezan uz sezonu. Kako se neki komad napravi, mi ga tako pokažemo'', rekla je Horvat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook/Svoya

Klijenti su im pretežno žene u rasponu od 18 do 40 godina, a svakom kupcu pristupaju individualno i moguća je prilagodba naručenog komada po mjeri. Horvat kaže kako njihovi klijenti vole što u njihovoj kolekciji ima unikata, te kako su reakcije sjajne. 

''Ovog ljeta haljina Rita nam je bila veliki hit, a i naši rukavi su dosta traženi'', svjedoči dizajnerica.

Uz poštivanje epidemiološki mjera, ponekad u showroom organiziraju i evente. 

''Svaki komad odjeće je od srca napravljen i ne bi mogla ništa posebno izdvojiti. Volim oba posla koja radim i dobro sam organizirana. Tako da sve uspijem'', zaključila je Horvat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo