Sve ljubitelje IKEA-e obradovat će vijest da popularni lanac trgovina namještaja testira dva nova dizajna trgovina koji se igraju s idejom njegovih prepoznatljivih salona labirinata, kako bi zadržali kupce u centrima u periodu procvata internetske trgovine, piše Wall Street Journal.
Ingka Holding, tvrtka koja upravlja većinom maloprodajnih IKEA-inih trgovina, prije nekoliko dana ponovno je otvorila lokaciju u Šangaju kako bi se testirao novi "format trgovine“, prostor u kojem posjetitelji mogu provesti sate radeći i druge stvari osim kupovine.
Uz izložbene salone i kupovinu sitnica, u planu su prostori nalik amfiteatrima u kojima će se posjetitelji družiti, restorani koju podržavaju održive prehrambene prakse i "Maker's Hub" u kojem osoblje pomaže kupcima sastaviti proizvode ili popraviti stare.
Za četvrtak je planirano otvaranje nove trgovine u Beču koja će imati pet katova i kafić na krovu.
Na obje lokacije kupci će moći koristiti svoje pametne telefone za skeniranje proizvoda tijekom šetnje, a moći će ići kojim god putem žele kroz trgovinu.
'Zašto ići u IKEA-u?'
"IKEA je svjesna da sve veće skupine potrošača radije naručuju svoje artikle internetski ili su na to prisiljeni jer nemaju automobile kojima bi prevezli težak namještaj, zbog čega nastaje dilema kojoj treba naći rješenje – zašto ići u IKEA-u?", rekao je zamjenik direktora maloprodaje IKEA-e Stefan Vanoverbeke.
Inače, tradicionalni jednosmjerni izložbeni sustav u trgovini namještaja osmišljen je kako bi kupcima bili predstavljeni gotovo svi artikli u ponudi, čak i ako su došli po jedan određeni proizvod. Zahvaljujući novom konceptu, kupac će moći preuzeti ili naručiti ono po što je došao, proučiti ponudu ako želi, ali i otići bez potrebe za kretanjem kroz dugi niz setova soba.
Unatoč uvođenju novih koncepata u trgovinama, to ne označava kraj salona i jednosmjernih labirinata, već će se provesti istraživanja među kupcima.